„Akmenuoti kilometrai kalnuose negailestingi ne tik žmonėms, bet ir technikai. Pabaigoje laukia klaidi, banguota ir vingiuota dalis. Dienos pabaigoje nesunkai pagal kėbulus bus galima nustatyti labiausiai klydusius“, – dar prieš Dakaro ralio pradžią kalbėdamas apie visus greičio ruožus, dešimtąjį išskyrė Saulius Jurgelėnas.
Vieninteliam Dakare likusiam lietuvių ekipažui, Antanui Juknevičiui su Dariumi Vaičiuliu, šis greičio ruožas yra itin svarbus, nes pralošti jame galima itin daug. Akmenuotose vietovėse didelį pranašumą turi gamyklinių komandų automobiliai, kuriems daugelis detalių keičiama po kiekvienos dienos varžybų. Mažesnių komandų atstovai stengiasi sutaupyti ir neretai rizikuoja kažkurių detalių nekeisdami, o tokia rizika yra ypač didelė tokiose grubiuose etapuose kaip dešimtasis.
Kita didelė rizika – lenktynių startas. Automobiliai dešimtąjį etapą pradeda kartu su sunkvežimiais, o važiuoti už šių sunkiasvorių transporto priemonių ir bandyti jas aplenkti – itin rizikinga.
S.Peterhanselis parbloškė motociklininką
Tarp pirmojo ir antrojo laiko fiksavimo punktų vienas lenktynių lyderių, Mr.Dakar vadinamas Stephaneas Peterhanselis partrenkė motociklininką S.Marčičių. Tuo metu pirmavęs prancūzas sustojo padėti motociklininkui, taip praleisdamas į priekį S.Loebą. organizatoriai praneša, kad motociklininkui lūžo blauzdikaulis.
Papildyta. Antanas važiuoja atsargiai
Pirmąjį laiko fiksavimo punktą (WP 1) Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis pasiekė dviem pozicijom žemiau, nei startavo. Tačiau po WP2 jau buvo pakilę iki 10-os pozicijos! O po WP3 vėl smuktelėjo iki 16-os. Ketvirtąjį punktą jis ir vėl prašvilpė būdamas TOP 16. WP5 pasiekė jau 17-as.
Ketvirtadienį pirmieji startavo motociklai ir keturračiai, į trasą pajudantys 11.55 val. Lietuvos laiku (6.55 val. vietos laiku). Automobiliai, bagiai ir sunkvežimiai lenktynes pradėjo 13.59 val. Lietuvos laiku.