Kaip ir visose automobilių sporto šakose, pirmiausia dalyviams teko atlikti formalumus – užpildyti dokumentus administracinėje komisijoje bei pristatyti savo techniką komisarams.
Čia buvo vertinama dalyvių automobilių saugumo įranga, atitikimas techniniams reikalavimams bei ekipiruotė.
„Didelių priekaištų mūsų komandos mechanikų aptarnaujamiems automobiliams techninė komisija neturėjo. Buvo viena, kita smulkmena, kurią turėsime pataisyti iki kito etapo. Tačiau tai neesminiai dalykai.
Pagrindiniai mazgai reikalavimus atitiko ir visi automobiliai gavo leidimą startuoti. Net ir mūsų „Mitsubishi Pajero“, kuriam beveik 30 metų ir kuriam jau įdėjome pravardę – Dinozauras“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Varžybų techninę komisiją vykdęs raceadmin.eu atstovas Alvydas Petrošius patikino, kad didelių priekaištų dėl technikos niekam iš dalyvių neturėjo. Pasak techninio komisaro, apskritai dalyviai į kiekvienas varžybas atvyksta vis geriau pasiruošę.
„Jau gal šeštą kartą dirbu „Perimetre“, tai tikrai galima pasveikinti dalyvius už pažangą. Progresas yra, kreivė kyla. Kiekvienose varžybose turiu vis mažiau priekaištų, visi noriai šalina ankstesniuose etapuose nurodytus trūkumus. Džiugu, kad dalyviai supranta techninių ir saugumo reikalavimų svarbą“, – kalbėjo Alvydas Petrošius.
Po techninės komisijos trečiadienį dalyvių laukia pirmasis greičio ruožas. Tiesa, jis tik simbolinis ir nusidriekęs vos kilometrą kitą.
Prologu pavadintame greičio ruože rezultatas fiksuojamas bus, bet patys dalyviai supranta, kad čia pralošti galima daugiau nei laimėti.
„Vaidota Racing Team“ komandos mechanikai šiose varžybose aptarnaus ne tik Vaidoto Paškevičiaus ir Gyčio Vercinsko dinozaurą, bet ir dar du automobilius – Virginijaus Narausko su Gyčiu Jackūnu bei Justino Pučio su Valdemaru Milaševskiu.
Visi trys tandemai startuos „Sport“ klasėje, kurioje iš viso startuos 11 dalyvių.