Šešiolikmetis motociklininkas puikiai žino, ko tikėtis šiose varžybose – 2014-ųjų spalį Lietuvoje debiutavusiose „Arenacross“ D. Jazdauskas iškovojo bronzą MX2 klasėje. Pasak jo, neįprasta, keliskart nei motokrose trumpesnė, trasa, pilna arti viena kitos išdėstytų kliūčių – labai sudėtinga, tačiau ir labai įdomi: „Sunkiausia įveikti nedideles erdves ir taip vadinamąją „tarkos“ (smulkios, arti viena kitos išdėstytos bangos) sekciją, bet iš visų varžybų, kuriose dalyvavau 2014-aisiais „Arenacross“ man patiko labiausiai. Tai rimtas iššūkis pačiam sau, tačiau „Arenacross“ man mielesnės nei įprastos motokroso varžybos – jose nereikia galvoti apie oro sąlygas, gali važiuoti bet kokiu metų laiku ir stebint didžiuliam žiūrovų būriui.“
Kiekvieną motociklininkų judesį arenoje įrengtoje varžybų trasoje stebinti minia, kokių paprastai nebūna atvirose motokroso trasose, jauno lenktynininko negąsdina: „Kai važiuoju, stengiuosi susikoncentruoti į trasą, apie žiūrovų skaičių negalvoju, bet geras palaikymas važiavimui tikrai netrukdo.“
Iki šiol 125 cm³ galingumo dvitakčiu motociklu varžybų trasose kovęsis Domantas Jazdauskas „Žalgirio“ arenoje įrengtoje trasoje pasirodys su 250 cm³ galingumo keturtakčiu KTM.
„Jis galingesnis, bet tuo pačiu ir sunkesnis. „Arenacross“ bus pirmos varžybos su šiuo motociklu, tikiuosi seksis juo važiuoti ir patekti tarp prizininkų, – sako sportininkas. – „Arenacross“ varžybos yra labai nenuspėjamos ir ten gali būti visko.“
Plungės „Žemaitijos“ motoklubui atstovaujančio D. Jazdausko nuomone, tie, kas praėjusį rudenį jau išbandė „Arenacross“ trasą, turės tam tikro pranašumo – treniruotis tokio tipo trasoje galimybių Lietuvoje nėra. Pasak Domanto, svarbiausias – fizinis ir psichologinis pasirengimas, o tam jam padeda ne tik apsilankymai treniruoklių salėje, bet ir tokie užsiėmimai kaip orientacinis sportas.
Apie „Arenacross“
2014-aisiais pirmą kartą Lietuvoje surengtos „Arenacross“ – motokroso varžybos, rengiamos uždarose patalpose. „Arenacross“ trasa yra kelis kartus trumpesnė nei motokrose, todėl sportininkai visus sudėtingus posūkius ir tramplinus turi įveikti per trumpesnį laiką. Trasos įrengimui reikia iki 3 000 tonų smėlio.
2015-ųjų sezoną „Arenacross“ pradeda išaugęs į varžybų seriją ir tapęs „Arenacross Baltic Cup“, sudarytu iš keturių etapų. Praplėstas ir dalyvių ratas – jau pirmajame etape varžybų trasoje bus galima išvysti ir mažiausius, 4–9 metų lenktynininkus, vairuojančius 50 cm³ galingumo motociklus.
Kovo 21 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje vyksiančiame pirmame „Arenacross Baltic Cup“ etape dėl pergalės asmeninėje įskaitoje rungsis keturiasdešimt kvalifikacijos etapą įveikusių sportininkų. Varžybų finale į keturias klases – vaikų (50 cm³ galingumo motociklai), jaunimo (65–85 cm³ galingumo motociklai), „MX 2“ (85 cm³ dvitakčiai, 150 cm³ dvitakčiai ir keturtakčiai, 250 cm³ keturtakčiai motociklai), „Open Pro“ (125 cm³ dvitakčiai, 250 cm³ keturtakčiai, 500 cm³ dvitakčiai, 650 cm³ keturtakčiai motociklai) – suskirstytiems motociklininkams teks įveikti po du važiavimus. Superfinale vienas prieš vieną susikaus aštuoni greičiausi sportininkai.