Dominykas Butvilas apvirto bandomajame Lenkijos ralio greičio ruože

Šį savaitgalį Liublino apylinkėse vyko ketvirtasis Lenkijos ralio čempionato etapas „Rajd Nadwislanski“, kuriame startuoti turėjo ir Dominyko Butvilo bei Renato Vaitkevičiaus ekipažas. Vis dėlto dar testiniame greičio ruože „Auto Partner Rally Team“ bolidą sustabdė nedidelis incidentas.
Dominykas Butvilas ralyje „Rajd Nadwislanski“
Dominykas Butvilas ralyje „Rajd Nadwislanski“ / Tomaszo Kalinski nuotr.

Dominykas Butvilas ilgai ruošėsi šiam raliui, treniravosi ir ketino kovoti dėl itin svarbių čempionato įskaitos taškų.

„Varžybų rytas išaušo giedras, oro temperatūra buvo vos +2 laipsniai šilumos. Pirmoji taktinė klaida – padangų pasirinkimas. Iš serviso išvažiavome vidutinio mišinio padangomis, kurios pritaikytos kiek aukštesnėms temperatūroms. Šildant padangas pastebėjau, kad trasoje ganėtinai slidu ir automobilis stoja nenoriai, lengvai blokuojasi ratai. Neįvertinau to, kad apšilinėjant stabdydavau prie 70-80 km/h, o greičio ruože po pirmos greitos sekcijos laukė stabdymas ties 160 km/h greičio riba. Atrodė, kad pradėjau stabdyti iš toli, tačiau turėto atstumo neužteko greičiui sumažinti ir nuslydau nuo kelio. Vertėmės per priekinį kampą ir atsistojome atgal ant ratų.

Automobilis nebuvo pernelyg sugadintas – pažeidėme radiatorius, keletą smulkesnių dalių. Teko sulaukti ruožo pabaigos ir pargabenti automobilį į servisą. Iki starto buvo likusi vos valanda, per kurią komanda nespėjo paruošti automobilio – vėlavome vos 10 minučių. Oficialiai mes ralio nestartavome, todėl negalėjome važiuoti ir antrą ralio dieną,“ – nusivylimo neslepia sportininkas.

Tomaszo Kalinski nuotr./Dominykas Butvilas ralyje „Rajd Nadwislanski“
Tomaszo Kalinski nuotr./Dominykas Butvilas ralyje „Rajd Nadwislanski“

Lietuvių ekipažas išlaiko 5-ąją poziciją bendroje čempionato įskaitoje, tačiau likus vienam etapui kovoti dėl aukštesnių pozicijų bus ypatingai sudėtinga.

Dominykas Butvilas 2017 sezoną pradėjo pergale „Halls Winter Rally“ Utenoje bei pelnytomis 5-a ir 2-a pozicijomis pirmuose dviejuose Lenkijos čempionato etapuose.

„Testinis greičio ruožas nėra privalomas, bet dauguma ekipažų jį važiuoja pasitikrinti technikos ir apšilti prieš varžybas. Apmaudu, kad ralis susiklostė taip. Praeitų metų Lenkijos ralio čempionas L.Habaj man asmeniškai paskambino padrąsinti ir paskatinti nenuleisti rankų. Jis pats gerai žino, koks tai prastas jausmas – šiais metais Europos ralio čempionate (ERC) Kanarų salose per pirmą testinį važiavimą L.Habaj sugadino savo „Ford Fiesta R5“ taip, kad negalėjo startuoti varžybose, patyręs prancūzas B.Bouffier paskutiniame ERC etape „Rajd Rzeszowski“ ralyje irgi išlėkė iš trasos „shakedown‘o“ metu, o Kroatijos ralyje išplėšė visą ratą.

Matyt, tame nėra nieko kvailo, tiesiog stengiantis padaryti maksimumą riba būna labai arti ir šaltos padangos gali apgauti net ir patyrusį ralio meistrą. Turiu priimti šią brangią nemalonią patirtį ir daugiau niekada nenoriu pakartoti tokios klaidos. Dėkoju visiems palaikantiems ir tikintiems mūsų „Auto Partner Rally Team“ komanda. O dabar pradedame pasiruošimą paskutiniam Lenkijos ralio čempionato etapui „Rajd Śląska“ spalio 13-15 dienomis“, – apie būsimą ralį pasakoja vienas greičiausių Lietuvos ralio pilotų Dominykas Butvilas.

„Rajd Nadwislanski“ nugalėjo ir Lenkijos čempionų titulą užsitikrino F.Nivette ir K.Heller ekipažas, antrasis finišavo Z. Gabryś, trečiasis T. Kasperczyk ekipažas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis