Šiemet traukos varžybos turėjo naujovių. Lenktynininkai prieš startuodami turėjo spėti, per kiek laiko jiems pavyks įveikti 200 metrų. Kuo tiksliau buvo nurodomas laikas, per kurį bus įveikta trasa, tuo į aukštesnę poziciją kilo vairuotojas.
Dauguma ketvirtadienio vakarą lenktynių trasoje padangas kaitinusių automobilių buvo nauji, tačiau žiūrovams daugiausiai emocijų kėlė senesni modeliai, nė kiek neatsilikę ir netgi lenkę dalį naujų automobilių.
Įdomiau nei nauji
Vienas tokių – antros kartos „Volkswagen Golf“. Jo savininkas Justas teigė, kad į traukos lenktynes šiuo automobiliu atvažiavo dėl to, jog juo ką nors aplenkti yra smagiau nei su nauju. Tiesa, 1,9 l darbinio tūrio dyzelinis variklis patobulintas – atnaujinta turbina, sumontuotas geresnis tarpinio oro aušintuvas. Taip pat, geresnio sukibimo vardan ant priekinės ašies sumontuotos „Semi Slick“ padangos, o važiuoklė patobulinta reguliuojamo aukščio amortizatoriais.
Automobilio savininkas atviravo, kad jau 3-4 metus važiuoja Lietuvos „drago“ čempionate, tad šios lenktynės nėra pirmos. Tai, kad prieš važiavimą reikėjo spėti savo laiką, vyrui taip pat nebuvo naujiena, mat tokio tipo lenktynėse jam jau teko važiuoti kaimyninėse šalyse vykusiuose renginiuose. Pirmų važiavimų metu pašnekovui trasą pavyko įveikti per 8,82 sek. Svarbiausiu veiksniu traukos lenktynėse "Golf" savininkas vadina reakciją.
Traukos lenktynėse su "Honda CRX" dalyvavęs Viktoras Vytautas Ilginis pasakojo, kad vos nusipirkęs senutį „Honda“, stengėsi jį vėl sugrąžinti į gatves. Automobilis buvo išregistruotas, turėjo skirtingų spalvų kėbulą, tad norint vėl su juo važiuoti legaliai, pirmiausia reikėjo panaikinti šiuos trūkumus.
Tiesa, automobilį vyras taip pat įsigijo ne miesto gatvėmis važinėti. Pasak savininko, CRX – ne kasdienai. Kalbėdamas apie automobilio modifikacijas, vyras nuo detalesnių komentarų susilaikė, tačiau pavyko sužinoti, kad modelis turi patobulintą važiuoklę, variklis – sumontuotą turbiną, daugiau galios. Į padangas šeimininkas neinvestavo ir į „drago“ trasą atvažiavo su įprastomis.
Vyras spėjo, kad 200 metrų atkarpą jis įveiks per 8,95 sek. Visgi švieslentėse pasirodė kiek didesni skaičiai – 9,03 sek.
Siekė nuo mažens
Dar vieną „Honda CRX“ vairavo Vytautas Opulskis, kuris pasidalino ir įspūdinga automobilio įsigijimo istorija.
„Tai yra mano sena meilė. Pirmąjį savo CRX įsigijau prieš 16 metų. O šis yra vienintelis toks Lietuvoje – tik Japonijos rinkai skirtas modelis ,atvežtas iš Japonijos“, – pasakojo V.Opulskis.
Tiesa, automobilio su vairu kairėje pusėje Lietuvoje užregistruoti negalima, todėl šis CRX registruotas Anglijoje.
Automobilio savininkas sakė, kad ir „dragai“ artimi širdžiai, mat anksčiau ir pats organizuodavo tokias lenktynes.
„Hondos“ vairuotojas neslepia, kad automobilis modifikuotas. 1,6 l darbinio tūrio variklis turi 177 AG, o bendras automobilio svoris – 840 kg. Variklio galią padidinti pavyko pakeitus velenėlius, žvaigždutes bei oro filtrą. Panašu, kad savo automobilį lenktynininkas puikiai pažįsta, mat vyras spėjo, kad 200 metrų atkarpą įveiks per 9,82 sek., o atvažiuoti pavyko per 9,87 sek.
Traukos lenktynių entuziastas Valdemaras Kraja, važiavęs su „Honda Civic“, atviravo, kad automobilį turi jau dešimt metų. Pradžioje kasdieniams poreikiams naudotu automobiliu jis po truputį ėmė važiuoti ir slalomo trasomis. Pakeitęs automobilio variklį bei sumontavęs turbiną su dideliu tarpinio oro aušintuvu, vyras dabar džiaugiasi 250 AG.
„Civic“ savininkas išdavė, kad nuo paauglystės žavėjosi „dragu“, ir nė neabejojo, kad kovos dėl geriausiojo vardo šioje automobilių sporto srityje. Jam numatyti savo laiką taip pat sekėsi neblogai – spėjo, kad atvažiuos per 8,90 sek., o įveikti 200 m distanciją pavyko per maždaug 9 sek.