T.Gudinavičius „Ring Challenge Time Attack“ čempionate Kačerginės „Nemuno žiede“ startavo paskutinis iš visos komandos. Jis trasoje važiavo tik du ratus, nes komanda baiminosi, kad bet kada gali dingti vairo stiprintuvas. Trasoje net ir patyrusiems lenktynininkams Tokie gedimai gali sukelti rimtų problemų. Kol kas jaunasis lenktynininkas savo sąskaitoje turi 1:29.547. Akivaizdu, kad kitose savo lenktynėse rugsėjo 7 dieną, jis pagerins savo asmeninį rezultatą.
„Labai gaila, kad visą dieną automobilį kamavo vairo kolonėlės gedimas. Net nespėjau „įvažiuoti“ greičiausio savo rato, nes baiminomės, kad nustos veikti vairo stiprintuvas. Tokiomis aplinkybėmis savo rezultatą vertinu neblogai ir jau laukiu kito lenktynių etapo, kai galėsiu parodyti, jog galiu važiuoti žymiai greičiau“, – kalbėjo „Dream 2 Drive“ čempionato nugalėtojas.
Pirmas podiumas
Metais prieš tai virtualių žiedinių lenktynių čempionatą laimėjęs ir vietą „Dream 2 Drive“ komandoje gavęs Domantas Ladauskas iš „Ring Challenge Time Attack“ rungties išsivežė pirmąjį savo karjeroje trofėjų. Trasą jis įveikė per 1:21.162 ir savo R3000+ klasėje užėmė 3 vietą. Ant podiumo šampanu jis laistėsi su patyrusiais lenktynininkais Ramūnu Čapkausku ir Edvinu Einikiu.
„Žinojau, kad galiu važiuoti greitai, tik negalėjau to įrodyti, nes komandai pritrūksta bent trupinėlio sėkmės su technika. Rugsėjį grįšim skusti sekundžių ir įrodyti, kad simuliatoriuose užaugę lenktynininkai tokie pat greiti kaip ir savo karjerą pradėję su tikrais automobiliais“, – iškart po savo asmeninio rekordo pagerinimo kalbėjo D.Ladauskas.
Geriausias laikas kvalifikacijoje ir nebaigtos lenktynės
Didžiausios visų viltys šiose lenktynėse buvo dedamos į Martyną Sidunovą – pirmąjį Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempioną. Jis dalyvavo „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato etape. Kvalifikacijoje Martynas jau po kelių ratų parodė geriausią rezultatą ir grįžo į komandos bazę. Lenktynininkas užsitarnavo pirmąją poziciją starte, tačiau būtent tada „Dream 2 Drive Junior“ komanda po automobiliu pamatė stiprintuvo skysčio balutę.
Po trumpo remonto Martynas galėjo startuoti. Kelis ratus pirmavo ir net parodė geriausią iš visų dalyvių rato įveikimo laiką. Tačiau vairo kolonėlė vėl pradėjo praleidinėti skystį, todėl nustojo veikti stiprintuvas, o iš automobilio galo pasipylė mėlyni dūmai. Sekė dar vienas remontas, bet kitame važiavime Martynas turėjo startuoti iš rikiuotės galo. Jam labai gerai sekėsi lenkti varžovus. Lenktynininkas pasivijo greitą Titą Čapkauską. Įtampa pasiekė aukščiausią tašką, dalyviai susidūrė ir abu savo lenktynes baigė prie atitvarų „Šakių“ posūkyje.
Kitos ir, tikėkimės, mažiau dramatiškos „Dream 2 Drive Junior“ komandos lenktynės vėl vyks Kačerginės „Nemuno žiede“ rugsėjo 7 dieną. Tuo tarpu „Dream 2 Drive PRO“ komanda su „Cupra TCR“ automobiliu prie starto stos Rygoje rugpjūčio 17 dieną.