Darbą metęs, kad tik daugiau pasiruoštų, Darius pasakoja, jog dar ne visos reikalingos dalys gautos, tačiau tai nesutrukdys jo dalyvavimui ateinantį šeštadienį vyksiančiose varžybose. „Įgūdžiai įveiks automobilio trūkumus“, – teigia Darius.
„Kitiems renginiams pasiruošti spėsime, tad bus paprasčiau“
Komanda skeptiškai žiūri į nepatyrusius vairuotojus, kurie savo automobilius tobulina tiek, kad jie turėtų galios ir po to jos paprasčiausiai neišnaudoja. Dažnai ji jiems netgi trukdo pasiekti geresnių rezultatų.
„Drifto“ trasoje skirtumo tarp 600 AG ir 800 AG paprasčiausiai nesijaučia nei žiūrovams, nei pačiam vairuotojui. Jie padeda nebent greičiau įsibėgėti. Tačiau nepatyrusiam vairuotojui šitiek galios padeda tik nevaldomai slydinėti ir nesuvaldžius automobilio apsisukti vietoje,“ – juokauja „Drifter.lt“ atstovai.
Kitas komandos narys Timas Simniška daug laiko pokalbiui skirti negalėjo, tačiau spėjo papasakoti nuo ko prasidėjo „Drifter.lt“.
„Tais laikais idėja buvo paprasta. Turėjom galu varomus automobilius. Pinigų nebuvo, o noras slidinėti – didžiulis, ir laimės pilnos kelnės būdavo, kai tai pavykdavo padaryti. Po kiek laiko viskas tapo kiek rimtesniu užsiėmimu, galų gale susikūrė komanda. Slydinėjom, slydinėjom, o po to ir Darius prie mūsų prisijungė. Tapom „drifto“ karaliais ir štai mes čia,“ – pasakojo T.Simniška, 2008-aisiais tapęs geriausiu Lietuvos „drifteriu“ su „Opel Omega“.
T.Simniška vairuoja 2010 metais įsigytą „Lexus SC300“ su modifikuotu „Toyota Supra“ 3,0 l darbinio tūrio l6 varikliu, kuris be jokių modifikacijų jau turi 300 arklio galių. Dabar variklis yra patobulintas ir išvysto 600 „arklių“. Originalu šiame „Lexus“ liko tik jo kėbulo forma ir tai, kad jis varomas galiniais ratais.
Dariaus BMW 5 kėbule įmontuotas amerikietiškas „Cadillac Escalade“ 6,2 l V8 variklis, tik pagamintas, turėjo 393 AG, tačiau dabar prie jo primontuotas turbokompresorius. Planuojama galia – nuo 600 iki 800 AG.
Paklausus, kodėl netiko vokiškas V8 variklis, kuris yra BMW M5, D.Balys atskleidė paprastą dalyką. Iš vokiško variklio jau praktiškai viskas išspausta, o amerikietiškasis labai lengvai modifikuojamas, juolab kad šio motoro sukimo momentas prie žemų apsisukimų daug didesnis, tad automobilį slydimo metu lengviau kontroliuoti. O maži varikliai su didelėmis turbinomis labai nervingi, galia atsiranda tik ant labai aukštų apsisukimų, tad akceleratorius visada turi būti spaudžiamas iki dugno.
Prakalbus apie rėmėjus, komanda juokaudama sakė: „Kam reikalingi keli, bet maži rėmėjai kurie nieko gero taip ar taip neduoda. Geriau vienas, bet geras.“
Tačiau kolektyvas neslepia, nors ir yra viena stipriausių „drifto“ komandų Lietuvoje, tačiau iš sporto pragyventi dar negali: „Viskas ką turime, iškeliauja į mūsų automobilius, treniruotes ir padangas.“
Uždavus klausimą „Kas šiame sporte jums svarbiausia?“, visa komanda net negalvojusi choru atsakė – „Žiūrovai. Be jų, nebūtų ir mūsų.“