„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Du motociklininkai Mindaugai papasakojo, kodėl dalyvauja „Ladogos“ maratone

Vienas lietuvių motociklininkų komandos „GoLT“, važiuojančios „Ladoga Trophy 2016“ bekelės maratone ekipažas – du Mindaugai. Aškelėnas ir Gulbinskas. Jie sako, kad dalyvavimas šiose varžybose – labiausiai įvairiapusiškas išbandymas motociklininkams.
Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena
Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena / Edgaro Buiko nuotr.

Pirmąją dieną startavę iš paskutinės pozicijos, Mindaugas Aškelėnas ir Mindaugas Gulbinskas finišą pasiekė treti. Pagal laiką – antri. Tačiau jie dar nekantriai laukia galutinių rezultatų su visomis baudomis, už nepaimtus taškus. Šis „GoLT“ motociklininkų komandos ekipažas neslepia į sunkiausias pasaulyje bekelės lenktynes atvažiavęs nugalėti.

Trasos čia labai skirtingos. Kiekvieną dieną lyg vis kitos varžybos vyksta. Ir taip 8 dienas iš eilės

Vyriškiai motociklais kartu važiuoja jau dešimt metų. Pradėjo nuo orientacinių ralių Pabradės miškuose, prieš porą metų įsibėgėjo ir stabiliai dalyvavo Pabaltijo Enduro-sprinto čempionate. Bet to buvo negana. Vyrams reikia didesnių iššūkių. Pernai Mindaugas Aškelėnas su Aidu Bubinu debiutavo „Ladoga Trophy“ varžybose. Šiemet ilgametę ekipažo sudėtį sugrąžino prie Mindaugo prisijungęs jo bendravardis Gulbinskas.

„Lietuvoje ir Baltijos šalyse nėra jokių varžybų, kur per aštuonias dienas būtų galima nuvažiuoti tiek daug lenktyninių kilometrų, įveikti tiek skirtingų ir sudėtingų trasų. O ir „Ladoga Trophy“ vyksta ne taip jau toli nuo Lietuvos – tik 700 km iš Vilniaus,“ – pasirinkimą važiuoti Ladogoje įvardijo Mindaugas Gulbinskas.

„Trasos čia labai skirtingos. Kiekvieną dieną lyg vis kitos varžybos vyksta. Ir taip 8 dienas iš eilės. Tam reikia ištvermės. O ir pačios trasos skirtingose Ladogos ežero pusėse, kaip iš visai kitų varžybų – čia reikia mokėti važiuoti ir smėliu, iš miškais, ir akmenimis, ir pelkėmis. Rusijoje tokių civilizacijos nepaliestų plotų labai daug, taigi organizatoriai pasistengia išraityti kaip įmanoma trasų kilometrų“, – kolegą papildė „Ladoga Trophy“ varžybose patirties jau turintis Mindaugas Aškelėnas.

Andriaus Lauciaus nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena
Andriaus Lauciaus nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena

Kitas lenktynininkų mėgstamas aspektas – pačių varžybų įvairovė. Čia įgūdžių motociklu važiuoti labai greitai nepakanka. Reikia ir aštraus, greito proto. Dalyviams tenka važiuoti laikui orientuojantis pagal navigacijos duomenis ir rinkti paslėptus taškus, prie jų privažiuojant 30 metų atstumu. Trasos sudėtingos, o veiksmas vyksta 8 dienas. Tam reikia ir ištvermės.

Mindaugas Aškelėnas bekelės varžybose dalyvauja ir su visureigiais. Ten jis užima šturmano poziciją. Sako, kad labai geras atsipūtimas nuo visų darbų , galvos pravėdinimas.

„Visureigių lenktynėse būdamas šturmanu ir naviguoti, tai yra – galvoti gauni. Tuo pačiu ir gerai fiziškai prasijudi“ – privalumus išdėstė automobilius iš pelkių traukioti įpratęs M. Aškelėnas.

O kodėl jį sudomino orientacinis bekelės motociklų sportas? Sako, kad jis visada norėjo važiuoti bekelėje automobiliu, bet motociklu važiuoti pigiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų