Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dviejų valandų baudą Balys Bardauskas priėmė kaip Dakaro pamoką

Dakaro ralyje vienintelis motociklininkas iš mūsų šalies Balys Bardauskas po pirmojo greičio ruožo nukrito iš 102 vietos į 126 vietą. Tai paaiškėjo po to, kai teisėjai jam skyrė 2 valandų baudą už nepasiektą trasos tašką. Tokios pat baudos susilaukė per 20 motociklininkų.
Balys Bardauskas
Balys Bardauskas / Jose Mario Dias nuotr.

„Suprantama, kad bauda šiek tiek nuliūdino sportininką, bet Balys šią baudą priėmė kaip Dakaro pamoką. Toje vietoje trasos taško „nepaėmė“ keli pirmieji sportininkai, o jų vėžės kitus suklaidino“, – sakė B.Bardausko komandos „Perkūnas Team“ vadovas Carlos Brebbia.

Vakar Dakaro ralį pradėjo 139 motociklininkai, bet trys iš jų nebaigė šio trumpo etapo, vadinamojo Dakaro prologu. B.Bardauskas nuo lyderio brito Sam Sunderland‘o atsiliko 20 min. ir 8 sek., tačiau dviejų valandų bauda lietuvį nubloškė daugiau kaip dvidešimt pozicijų žemyn.

Duda Bairros nuotr./Balys Bardauskas
Duda Bairros nuotr./Balys Bardauskas

„Šiandien situacija gali būti dar sudėtingesnė, nes yra trys trasos taškai, kuriuos neįveikus baudžiama net 5 valandų baudomis. Taigi, Baliui teks būti maksimaliai susikoncentravusiam“, – neabejoja C.Brebbia.

Dakaro ralio antrąjį etapą B.Bardauskas pradės 17 val. 4 min. Lietuvos laiku.

Šiame ralyje B.Bardausko pagrindinis tikslas yra pasiekti Dakaro finišą.

Gustavo Epifanio nuotr./Balys Bardauskas
Gustavo Epifanio nuotr./Balys Bardauskas

Sausio 7 d. (sekmadienis). PISKAS – PISKAS, 278 km (greičio ruožas: 267 km)

Šiame etape sportininkams teks prisiminti savo navigacinius įgūdžius. „Pisko“ kilpa apima net 90 proc. bekelės. Būtent geri navigaciniai įgūdžiai leis lenktynininkams pagerinti savo pozicijas ir bendroje įskaitoje jie turės galimybę šoktelėti aukštyn. Tą dieną pirmieji startuos automobilių pilotai. Jie negalės orientuotis motociklininkų paliktomis vėžėmis. Tačiau ir motociklininkams nebus lengva. Teks važiuoti „minkštesne“ danga, automobilių paliktomis vėžėmis, kuriose gerokai padidėja tikimybė nukristi nuo motociklo. Be to, vėžės irgi gali labai suklaidinti, jei B.Bardauskas pasuktų jau suklydusio sportininko keliu.

Nuo 15 iki 30 kilometro B. Bardausko lauks sunkios, „piktos“ smėlio kopos. Nuo 30-ojo kilometro prasidės kietas gruntas ir labai greita trasa. Nuo 73 iki 130 kilometro lenktynininkai susidurs su aukštomis, labai minkštomis kopomis, todėl labai svarbu, kad iš paskos važiuojantys sunkvežimiai, kurie startuos po motociklininkų, Balio neaplenktų ir nepaliktų klaidinančių provėžų, nes ties 73-uoju kilometru motociklininkų ir sunkvežimių trasos išsiskirs į skirtingus maršrutus.

Magnus Torquato nuotr./Balys Bardauskas
Magnus Torquato nuotr./Balys Bardauskas

Nuo 130-ojo iki 144-ojo kilometrų bus labai greitas ruožas su daugybe grunto įtrūkimų, kurie beveik nematomi lenktynininkams saulei aukštai pakilus, nes meta labai trumpą šešėlį.

174 kilometre motociklininkai pasuks vandenyno link, bet kelias iki jo nurodytas tik vienas, tad tie, kurie nesugebės rasti šio kelio, turės rimtų problemų. Nuo 188 kilometro iki antrojo patikros punkto (CP2) B.Bardauskui teks važiuoti vadinamąja miksuota trasa, kai greitą dangą keis mažos kopos. Panašia trasa teks važiuoti iki pat 245-ojo kilometro. Nuo jo iki pat finišo lauks labai greitas, nors ir vietomis duobėtas ruožas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais