Dykuma leido „Mediafon“ komandai pakilti aukščiau

Dešimtą Dakaro ralio dieną organizatoriai lenktynininkams paruošė trasą, kurią sudarė net 90 proc. kopų. Startavę Harado apylinkėse ekipažai pajudėjo į ilgą pervažiavimą, vienos didžiausių pasaulio dykumos link, tačiau čia kai kuriems dalyviams iškart paaštrėjo techninės problemos. "Mediafon" irgi turėjo savų problemų.

„Užkniso jau, nebegaliu. Važiuoklė nedirba taip, kaip turi dirbti, ir viskas, tad žiauriai lėtai turime važiuoti. Tai truputį sugadino nuotaiką.

Kviesimės gamintoją ir žiūrėsim, kalbėsim, nes tie reguliavimai, kuriuos darom tendencingai, mums nepadeda. Tai kaip veždami vištos kiaušinius ir važiavom. Lėtai, pristabdydami, nusileisdami ir taip toliau. Na, bet šiandien pirma tokia diena per šitą Dakarą, kai buvo tikros geros kopos ir jos sausos“, – apie dieną kalbėjo Tomas Jančys, „Mediafon“ pilotas

Ganėtinai trumpas greičio ruožas, tačiau sudėtinga navigacija, techniškos vietos ir net trijų lygių kopos neleido dalyviams atsipalaiduoti, trasoje jie galėjo sutikti ne vieną sulūžusį konkurentą, todėl buvo privaloma būti itin atsargiems.

„Abu Vaidus apsilenkėm. Nes vienam kopą netraukė, o kitam kažką priekyje nulaužė. Pagal bagius, bent jau, nemanau, kad šiandien buvom greiti“, – trumpai apibendrino Irmantas Bražiūnas.

„Mediafon“ ekipažas po 10 dienų kyla į 19 vietą, šiandien iškovoję 22 poziciją.

11-ąją Dakaro ralio dieną prasideda tikroji maratono diena su sudėtingu ir įvairių spalvų smėliu, kopomis ir kieta danga, viso laukia 428 km, iš jų 275 km greičio ruožo. Be jokių techninių pagalbų, veiksmas ir toliau vyks nesibaigiančioje dykumoje, visų tikslas – nesugadinti technikos, neprarandant greičio. Ekipažai po lenktynių ruožo išvyks į tik jiems skirtą stovyklavietę, o pasiekę vietą imsis serviso darbų ir pasiruošimo 12 etapui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis