Kad automobilis nevažiuoja taip, kaip turėtų, ir yra problemų su pavarų dėže, paaiškėjo dar ketvirtadienio treniruotėse. Galiausiai sunkiai besijungiančios pavaros lėmė, kad pavarų dėžė lūžo. Mechanikams teko skubiai į komandos BMW M3 sumontuoti atsarginę pavarų dėžę.
Tačiau penktadienį treniruojantis tapo aišku, kad problema niekur nedingo: pavaros lygiai taip pat sunkiai jungėsi. Kaip komentavo lenktynininkai, tarsi nebūtų sankabos. Galiausiai, kai lūžo antra pavarų dėžė, „Dynami:t Energy“ mechanikai suprato, kad jos lūžta ne šiaip.
„Radome bėdą. Pasirodo, buvo įdėtas negamyklinis išminamasis guolis. Įdėjome tokį, koks priklauso, ir dabar viskas gerai“, – sakė Mantas Matukaitis, komandos lenktynininkas.
Suradę, kas gadina pavarų dėžę ir verčia ją lūžti, mechanikai pataisė turėtą antrą pavarų dėžę ir ją sumontavo atgal į lenktyninį automobilį. Visgi dėl viso pikto komanda pasirūpino ir dar viena, trečia, pavarų dėže, mat prieš akis – ne tik penktadienio kvalifikacija, bet ir visos 1006 km lenktynės.