Juo varžysis Palangoje vykstančiose 1006 km lenktynėse ir Baltijos šalių čempionate. Iki šiol komanda stengėsi džiuginti aistruolius lenktyniaudama greitais BMW, „Chevrolette“ bei „Porsche“. Tačiau netikėtai užklupdavo techninės problemos. Pavyzdžiui, varžybose Palangoje „užkalė“ Porsche variklis. Dar ankstesniais metais pasitaikė apmaudžių avarijų.
Vietoje planuoto ištaigingo renginio Rusijos užpultos Ukrainos karo akivaizdoje komanda nusprendė surinkti paramą Ukrainos gynybai.
Vietoje šou – parama Ukrainai
Penktadienio vakarą Kauno Aleksandro Stulginskio universiteto paviljone „Dynami:t Energy“ lenktynių komanda automobilių sporto bendruomenei atidengė „Lamborghini Huracan ST EVO“ superautomobilį, kuriuo komanda sieks pergalių Baltijos šalių trasose.
Patys didžiausi autosporto aistruoliai puikiai žino, kad tai – tas pats „Lamborghini“, kuriuo pernai Baltijos čempionate lenktyniavo ir trasų rekordus gerino Sim Racer pasivadinęs kitas Lietuvos lenktynininkas.
Taip jau susiklostė, kad tokį scenarijų dar spalio mėnesį nuspėjo 15min GAZAS. Plačiau apie tai skaitykite čia.
Komanda ilgai planavo superautomobilio pristatymą. Tačiau, Rusijai užpuolus Ukrainą, šventę buvo kuklesnė, tačiau jos metu nuspręsta rinkti paramą Ukrainai.
„Pristatymą planavome iš anksto, ir Rusijai įsiveržus į Ukrainą buvo daug minčių, ar verta daryti renginį karo akivaizdoje. Situacija pavojinga ir mūsų šaliai, agresorius siekia įbauginti visuomenę, kad ši nustotų gyventi savo gyvenimus. Tad nusprendėme nebijoti, dirbti toliau ir kurti vertę. Kadangi viską buvome pasiruošę dar iki Ukrainos užpuolimo, nusprendėme parodyti, ką turėjome paruošę, o pristatymą skyrėme paramos rinkimui Ukrainos gynybai“, – situaciją paaiškino komandos lyderis Mantas Matukaitis.
Komandos svečiai, partneriai, kolegos lenktynininkai, lenktynių organizatoriai pristatymo metu aukojo pinigus Jono Ohmano vadovaujamai Ukrainos paramos grupei „Blue/Yellow“.
Komandos planai: Palangos lenktynės, BATCC ir Nemuno žiedo rekordas?
Mantas Matukaitis tiki, kad agresija iš rytų bus pažabota ir lenktynininkai Lietuvoje galės kovoti trasose.
Pasak M.Matukaičio, komanda „Ignera by Dynami:t“ nori būti tarp lyderių. Tai leis padaryti nauja technika – „Lamborghini Huracan ST EVO“, atitinkantis GTX klasę.
Preliminariais duomenimis vien Palangos 1006 km lenktynėse varžysis daugiau nei 10 tokios ir galingesnės klasės automobilių. Tačiau Mantas sako, kad komanda sieks finišuoti TOP3.
„Ten pat norėtumėme būti ir Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionate GT-Pro klasėje“, – tikslus paskelbė lenktynininkas.
„Ignera by Dynami:t“ lenktynininkas viliasi, kad galbūt su Lambo pavyks pagerinti ir pernai naujai užfiksuotą Nemuno žiedo trasos rekordą. Aišku, jei žemas ir itin galingas automobilis galės pavažiuoti nelygioje ir ne itin saugioje vienintelėje Lietuvos trasoje. Ir tai – tik rudenį, pasibaigus pagrindiniam lenktynių sezonui.
„Mes ilgai galvojome, kokiu automobiliu varžytis, kad turėtumėme optimalų santykį tarp įvaizdžio, greičio, aptarnavimo kaštų ir galimybių jį eksploatuoti. Ir šis „Lamborghini“ buvo optimaliausias variantas. Nors mano širdis visada linksta link Amerikos, itališkas superautomobilis pasirodė logiškesnis ir racionalesnis“, – aiškino M. Matukaitis.
Apie „Lamborghini Huracan ST“
Tai gamyklinis, nuo pat pagrindų lenktynių trasai sukurtas bolidas. 5,2 litro darbo tūrio V10 formos atmosferinis variklis išvysto 620 AG pajėgumą ir 570 Nm sukimo momentą. „Lamborghini“ Baltijos šalyse jau įrodė savo pajėgumą, šiam „Huracan ST EVO“ modeliui priklauso trasų Rygoje ir Pernu rekordai. Tokiu automobiliu Europos trasose jau lenktyniauja ir kita Lietuvos komanda – „RD Signs Šiauliai“.
Tiek „Porsche“, tiek žiūrovų numylėta „Chevrolet Corvette“ surado naujus savininkus, o su partnerių, įmonės „Ignera“ pagalba komandos garaže jas pakeitė „Lamborghini“, kuri lenktynių aistruolius stebins išvaizda ir kels šiurpuliukus žviegiančiu V10 motoro garsu ne mažiau, nei „Corvette“.