Bandymai pasiteisino
Jau per pirmas treniruotes D. Tovilavičius įsitikino, kokia greita Hokenhaimo trasa. Pirmuosiuose ratuose spidometras rodė 220 km/val. Komandos automobilis važiavo beveik tobulai, nes per ankstesnius du etapus pagaliau pavyko išsiaiškinti pakabos nustatymus. Kvalifikacijoje lenktynininkas iškovojo 11 poziciją iš 16 automobilių.
Jau per pirmąsias kelias lenktynių minutes „Skuba“ komandai pavyko pasistūmėti dviem pozicijomis aukščiau. Įpusėjus lenktynėms, D. Tovilavičius pasinaudojo dviejų varžovų kontaktu ir atkovojo dar dvi pozicijas. Iki to laiko, trečiajame etape lyderiavo 4 „Hyundai i30N“ automobiliai. Dabar į tas vietas nusitaikė Albertas Legutko su „Honda Civic Type R“ ir D. Tovilavičius su „VW Golf GTI“. Likus 13 minučių, lietuvis nėrė vidine posūkio dalimi ir aplenkė ketvirtoje vietoje važiavusį čempionato lyderį Antti Buri. Po kelių rokiruočių dėl trečiosios vietos D. Tovilavičius užleido poziciją A. Legutko ir finišavo ketvirtas.
Didelė mažos klaidos kaina
Vis dėlto trečiosios vietos nugalėtojas pažeidė vieną lenktynių taisyklę. Po lenktynių uždarame parke automobilių bakuose turi likti ne mažiau nei 3 litrai degalų. A. Legutko lenktynes baigė su 2 litrais benzino, buvo diskvalifikuotas, o jo taurė atiteko D. Tovilavičiui.
„Labai keista situacija. Turėtumėme džiaugtis pirmuoju podiumu, bet ir apmaudu, kad Albertui taip nutiko. Tikrai labai gerai pakovojom trasoj. Bet čia labai konkurencingas čempionatas ir tokia maža klaidai net elementarioje matematikoje gali kainuoti labai daug. Būtent dėl to ir džiaugiuosi turėdamas tokią profesionalią komandą. Akivaizdu, kad su kiekvienom lenktynėm tobulėjam“, – apie savo pirmąjį podiumą Vokietijos čempionate kalbėjo lenktynininkas.
Kova dėl išlikimo
Kaip įprasta, antroji lenktynių drama buvo žymiai dramatiškesnė ir turėjo daugiau incidentų. Per pirmąsias keliolika minučių iš kovos pasitraukė 3 iš 4 lyderiaujančių „Hyundai“ automobilių. Likus pusei lenktynių Džiugas Tovilavičius pakilo iš 11 pozicijos į 8. Netrukus sudėtingame U formos posūkyje į jo automobilio šoną įskriejo 9 pozicijoje važiavęs Harri Salminenas taip pat su „VW Golf GTI“. Lietuvis vos nepadarė suktuko, šiek tiek sulėtėjo, bet išsaugojo poziciją, tuo tarpu suomiui netrukus lenktynės baigėsi techninio aptarnavimo zonoje.
Tiesa, vėliau abu lenktynininkai tai nurašė kaip neišvengiamą sporto dalį. Po kelių minučių iš lenktynių dėl techninių gedimų pasitraukė „Seat Cupra TCR“ ir D. Tovilavičius pakilęs į 7 poziciją ją išlaikė iki pat finišo.
Trečiąjį etapą laimėjo suomis Antti Buri. Kitos lenktynės vyks Zaksenringo trasoje spalio 2-4 dienomis.