Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

E.Gelažninkienei Dakaro maratono diena prasidėjo nemalonumais, bet baigėsi dešimtuke

Bene sunkiausia Dakaro ralio dalis – maratoninis „48 Chrono“ greičio ruožas – įgauna pagreitį. Net du lietuvių ekipažai neatlaikė Tuščiojo ketvirčio kopų ir pasitraukė iš varžybų. Per plauką blogiausio scenarijaus išvengė ir „Rentway Dakar team“.
Gelažninkų pirmoji maratono diena
Gelažninkų pirmoji maratono diena / Rentway Dakar Team nuotr.

Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje.

Nemalonios žinios Emiliją ir Arūną Gelažninkus pasitiko ryte, ruošiantis palikti bivaką. Po nakties nebeveikė gesinimo sistema, o pagal taisykles esant šios sistemos gedimui startuoti draudžiama.

Mechanikų komanda turėjo greitai patikrinti visas jungtis, susijusias su gedimu, ir jį kuo skubiau pašalinti, dėl ko ekipažas užtruko bivake ir vėluodamas pasileido į startą.

Kaip pasakojo E.Gelažninkienė, net kai pravažiavime reikėjo užsipilti kuro, ekipažas prašė kitų sportininkų užleisti juos eilėje, kad tik galėtų sutaupyti itin brangaus laiko.

Gero tempo dėka, „Rentway Dakar Team“ į startą spėjo. Etapas klostėsi neblogai, tačiau pagalius į ratus kišo keli nutikimai. Pirmiausia, dar prieš kuro užpylimo zoną, Geltonoji bitė pastrigo kopos papėdėje.

Po gerų 10 minučių bagį pavyko atkasti ir pasiekti kopos viršūnę, tačiau A.Gelažninkas liko kopos papėdėje. Kaip teigė pats sportininkas, bėgimas į kopą klampiame smėlyje – nėra pats maloniausias dalykas.

„Jeigu Emilija būtų grįžusi, buvo rizika, kad bagis vėl klimps ir sugaišime dar daugiau laiko, tad pasileidau bėgti. Smėlis klampus, kojos slysta, o norisi laiko sutaupyti kuo daugiau. Maniau, kad ir plaučiai iškris.

Atbėgęs į bagiuką, gerus 10 kilometrų tiesiog tylėjau, nes reikėjo atsigauti,“ – kuro užpylimo zonoje kalbėjo sportininkas.

Kitas nemalonus aspektas – tikėtina, kad ekipažas finiše gaus baudą už praleistą kelio tašką. Kaip SMS žinute iš stovyklavietės (kadangi ryšys yra nepaprastai prastas, tai visa informacija, kuria galėjo pasidalinti ekipažas) rašė E.Gelažninkienė, vieną kelio tašką jie pravažiavo maždaug 10-ies metrų atstumu. Šis buvo pakabintas pačioje kopos viršūnėje, į kurią bagiui niekaip nepavyko įkopti.

Tačiau nepaisant visų niuansų, ekipažas sėkmingai pasiekė B stovyklavietė ir įveikė 295 kilometrus. Atstumą nuvažiuoti pavyko per 5 val. 13 min. ir 34 s. ir preliminariai pagal dienos rezultatus SSV klasėje yra klasifikuojami 10 vietoje.

Rytoj dalyviams reikės įveikti likusį maršrutą, „Rentway Dakar Team“ atveju dar maždaug 254 kilometrus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?