Mindaugas Varža pasakojo, kad jau pirmame greičio ruože vairuotojas Egidijus Valeiša informavo, kad negali įjungti penktosios pavaros. Pamėginus tai padaryti keletą kartų, problema niekur nedingo.
Ekipažas greičio ruožą įveikė, tačiau jame jau negalėjo demonstruoti maksimalaus tempo. Nors automobilis važiavo likusiomis pavaromis, tačiau duetas nusprendė nerizikuoti. Vairuotojui galvojant ne apie šturmano diktuojamą stenogramą, o apie pavarų dėžę, galima nesunkiai padaryti labai brangią klaidą.
„Greičio ruožui įpusėjus Egidijus jungė penktą pavarą ir ji paprasčiausiai nebeįsijungė. Pabandė ją jungti dar kelis kartus. Nepavyko. Ir va tada supranti, kad pasigavai techninį gedimą. Tuomet „kala per smegenis“, kad kažkas negerai ir išsiderini. Pradedi klausyti kažkokių garsų, ieškoti, galvoti, kas įvyko. Stenogramos tada jau nebegirdi.
Taigi, nuo pusės greičio ruožo tapome turistai. Finišavome ir tarėmės su mechanikais, ką daryti. Ar verta bandyti važiuoti. Atrodė, kad ir žeminant pavaras kažkaip nebe taip jos jungiasi. Tokiomis oro sąlygomis mašina turi veikti nepriekaištingai, nes kitaip tai tik nuotykių ieškojimas“, – sakė Mindaugas Varža.
Šturmanas atskleidė, kad komanda atsarginės „Ford Fiesta R5“ pavarų dėžės neturi, tačiau bandys ją pasiskolinti. Jei šis planas pavyks, Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža šeštadienį startuos pagal „Rally2“ arba kitaip vadinamą „Super Rally“ taisyklę.
„Laukiame dabar čekų. Čekai važiuoja su tokia pačia mašina ir lygtai turi atsarginę pavarų dėžę. Bandysime su jais šnekėti ir derėtis, kad ją iš jų komandos galėtume išsinuomoti. Jeigu nesutiks, tai važiuosime namo.
Na, čia nieko nepadarysi. Metai ilgi. Gaila ne rezultato, gaila kilometrų. Egidijui antras sezonas, tai jam reikia važiuoti, greitėti ir tą daryti kuo įvairesnėmis oro sąlygomis. Taip ateina patirtis ir tobulėjimas. Būtų gaila, jei šių žieminio ralio kilometrų tektų atsisakyti.
Bet automobilių sporte mes ne pirmi metai. Nusiminimas momentinis. Rytoj galvosime, kokias padaryti išvadas“, – kalbėjo Mindaugas Varža.