„Plačiai žinoma, kad dauguma 1006 km lenktynių buvo laimėtos važiuojant „Porsche“ automobiliais. Pirmą kartą istorijoje siekiant trasos rato rekordo elektromobiliu „Taycan Turbo S“ nebus lyginamasi su šioms lenktynėms specialiai paruoštais lenktyniniais bolidais, tačiau pats įvykis konstatuos faktą, kad ir kasdieniniam vairavimui sukurti „Porsche“ elektromobiliai lenktynių trasoje demonstruoja įspūdingus rezultatus“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Lietuviškojo „Le Mano“ – 1006 km trasos – rato rekordas elektromobiliu bus fiksuojamas pagrindinių lenktynių išvakarėse, liepos 15 d. penktadienį, 19.30 val.
Su „Launch control“ sistema 761 AG išvystantį ir 100 km per valandą greitį per 2,8 sekundės pasiekiantį „Porsche Taycan Turbo S“ pilotuos profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas.
„Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių organizatoriai patvirtina, kad oficialiam rekordo fiksavimui bus užtikrintos visos būtiniausios sąlygos – rekordą fiksuos nepriklausomi lenktynių teisėjai ir organizatoriai, naudodami lenktynių metu įprastai naudojamą įrangą ir metodus.
„Kadangi rato rekordo elektromobiliu bus siekiama oficialioje 1006 km lenktynių trasoje, jį viso važiavimo metu fiksuos specialiai lenktynėms paruošti laiko matavimo prietaisai – tie patys, kurie kitą dieną fiksuos ir oficialias lenktynes“, – užtikrina buvęs profesionalus lenktynininkas, 1006 km lenktynių organizatorius Darius Jonušis.
Jo teigimu, automobilių elektrifikacijai įgaunant pagreitį, ši iniciatyva galėtų tapti įdomia tradicija, kai lenktynių išvakarėse pilnai elektra varomi automobiliai kasmet bandytų pagerinti užfiksuotą rekordą.
„Tai būtų savotiškos, papildomos varžytuvės, kurių reiktų laukti ištisus metus, nes 1006 km trasa atsidaro tik kartą metuose“, – sako D. Jonušis.
Apie trasos rato įveikimo laiką ir naują rekordą renginio iniciatoriai praneš iškart po važiavimo.