„Enefit“: finišavo pirmosios 24 valandų elektromobilių lenktynės

Spalio 21–22 dienomis Kuršėnų autodrome vyko pirmosios Baltijos šalyse visą parą trukusios elektromobilių lenktynės. Dėl nugalėtojų vardo šį kartą kovojo 11 komandų su 54 lenktynininkais. Po atkaklios kovos paaiškėjo nugalėtojai, kurie gamtai draugiškose automobilių lenktynėse turėjo susidurti su netradiciniais iššūkiais.
„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, naktiakimirkos, šeštadienio rytas
„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, naktiakimirkos, šeštadienio rytas / V.Pilkausko nuotr.

Spalio 22 dieną Kuršėnų autodromo trasoje baigėsi pirmą kartą Lietuvoje vykusios „Enefit“ 24 valandų elektromobilių lenktynės. Dėl nugalėtojų vardo kovojo 11 komandų su 54 lenktynininkais.

Šios 24 valandų elektromobilių lenktynės įeis į Lietuvos automobilių sporto istoriją, kaip pirmosios 24 valandų lenktynės ir kaip pirmasis tokio pobūdžio renginys su neutraliu C02 pėdsaku.

Maratono nugalėtojomis savo klasėse tapo „Antėja Racing Team“ (Opel Ampera), „Audi Team by Autojuta“ (Audi e-tron GT), „Moller Auto Volkswagen“ (VW ID.3) ir „Solitek Nova“ (Tesla Model 3) komandos. Pastaroji ekipa tapo absoliučiais nugalėtojais.

V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, nakties akimirkos
V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, nakties akimirkos

Nenukentėjo nė vienas automobilis

Daugiausiai ratų ir kilometrų Šiaulių technologijų mokymo centre nuvažiavo „Solitek Nova“ komanda. Jų „Tesla Model 3“ įveikė 619 ratus – 947 kilometrus.

Renginio organizatoriai pažymi, kad autodromo trasa yra labai vingiuota ir tik tiesiojoje buvo galima pasiekti didesnį greitį.

Greičiausiai ratą pavyko įveikti ne nugalėtojų komandai. Šį rekordą pasiekė „Audi Team by Autojuta“.

Vidutinis lenktynių nugalėtojų greitis, įskaitant įkrovimą sudarė 1:30,693 s.

Lenktynės pasižymėjo ir tuo, kad per 24 valandas trasoje neįvyko nė vieno incidento, nenukentėjo nė vienas automobilis.

V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės,akimirkos, šeštadienio rytas
V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės,akimirkos, šeštadienio rytas

Didžiausios aistros – apskaičiuoti kada krauti automobilį

Didžiausios aistros virė komandų strategų gretose, kurių teisingai sudėliota greičio, efektyvumo ir savalaikio įkrovimo taktika labiausiai lėmė komandų rezultatus.

Lenktynės buvo modernios ne tik naujausiais elektromobiliais, bet ir naudojamomis kitomis priemonėmis – nuo lenktynių pradžios nebuvo atspausdintas nė vienas popierinis dokumentas. Visa informacija komandas pasiekdavo ir iš jų buvo gaunama tik programėlėmis.

V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, šeštadienio rytas
V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, šeštadienio rytas
V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, šeštadienio rytas
V.Pilkausko nuotr./„Enefit“ elektromobilių 24 val. lenktynės, šeštadienio rytas

„Manau, kad pirmosios lenktynės tikrai pavyko. Buvo daug nežinomų dalykų. Apie 3 valandą nakties kartu su komandų vadovais turėjome spręsti dėl taisyklių dalinio keitimo. Esu tikras, kad ir kitais metais surengsime „Enefit“ 24 valandų elektromobilių lenktynes, o techniniai sprendimai leis dalyvių skaičių padidinti bent iki šešiolikos“,– teigė lenktynių organizatorius Darius Grinbergas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis