Prieš pat „Eneos 1000 km“ lenktynes „Dynami:t Energy“ komandos „BMW M3“ automobilis lieka mechanikų rankose. Jis lenktynes privalo pasiekti idealios būklės, it naujas, taigi jį „drožti“ treniruotėms nevalia.
Taigi paskutinius vakarus iki didžiojo starto Palangoje „Dynami:t Energy“ komanda leidžia originaliai: bekelės trasomis laksto „Puma bagiais“. Rodytųsi, tai visiškai nesuderinama su žiedinėmis lenktynėmis, tačiau lenktynininkai naudos tokio tipo pramogose randa.
„Iš tiesų pasivažinėjimas bagiais yra pramoga, ir labai linksma, tačiau ji leidžia tobulinti kai kuriuos vairavimo įgūdžius. Taip, važiuodamas bekelės ar žvyro trasomis negali mokytis žiedinių lenktynių trajektorijų, juk važinėjimas bagiais ir lenktyniniu automobiliu trasoje reikalauja visiškai kitokio vairavimo stiliaus. Nepaisant to, ant lakstant ant slidžios dangos, pastoviai slidinėjant lavinama reakcija, kuri padės greičiau suvaldysi slystelėjusį automobilį.“ – aiškino Mantas Matukaitis.
„Prieš lenktynes būtina treniruotis pastoviai, kad būtum geriausios formos. Kasdien trasoje trintis negali. Gatvėse galioja kelių eismo taisyklės ir lakstyti tarp kitų eismo dalyvių būtų ne tik kad neprotinga, bet ir mažų mažiausiai kvaila.“ – mintį, kodėl treniruotėms tinka ir bagiai, pridėjo Tadas Aganauskas.
„Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkai vienbalsiai prisipažino tapę kultūringais vairuotojais ir gatvėse ne tik kad besilaikantys kelių eismo taisyklių, kartais važiuodami ir dar ramiau.
„Treniruotėse, per lenktynes atsilakstome tiek, kad gatvėse važiuoti greitai visiškai nebesinori. Kasdienis vairavimas tampa tiesiog darbu, kurį dirbi atsipalaidavęs, ramiai. Lenktynės pajauti visai kitokį vairavimo malonumą, varžymosi džiaugsmą. Gatvių lenktynės po to atrodo beprasmės ir kvailos. Tikrus įgūdžius reikia įrodyti saugioje lenktynių trasoje.“ – apie per metus pakitusius vairavimo įgūdžius pradėjo antrą sezoną lenktyniaujanti Aistė Antanaitytė.