Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„ENEOS 1006 km lenktynes“ pradės 42 komandos

Šiandien Palangoje baigus darbą „ENEOS 1006 km lenktynių“ techninei komisijai paaiškėjo, jog šeštadienį prie didžiausių Baltijos šalyse, bendrovės „Promo events“ jau septynioliktą kartą be pertraukų rengiamų maratoninių lenktynių starto linijos išsirikiuos 42 komandos.

Varžybų vyriausiasis techninis komisaras Raulis Koovas iš Estijos ir jo pagalbininkai neturėjo didelių priekaištų ekipų parengčiai prieš atsakingą egzaminą ir visų komandų vadovus pakvietė prie „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto linijos užimti savo vietas. Kokios pozicijos atiteks kiekvienai komandai, paaiškės penktadienio pavakarę pasibaigus kvalifikacinėms varžyboms ir bene labiausiai visus intriguojančiai jų daliai – TOP 10 atrankos varžyboms.

„Linkėdamas visiems varžybų dalyviams kuo didžiausios sėkmės ir jų lūkesčių išsipildymo, negaliu nepasidžiaugti geriausių Lietuvos ir užsienio šalių sportininkų noru atvykti į Palangą, į mūsų rengiamas lenktynes. Džiaugiuosi, kad jos per trumpą, vos septyniolikos metų istoriją bendromis mūsų visų pastangomis tapo didžiausiomis ir prestižiškiausiomis Baltijos šalyse, kad kasmet į jų istoriją įrašomi pajėgiausiųjų lenktynininkų, kuriuos trokšta matyti daugelio arenų šeimininkai, vardai, – sakė „ENEOS 1006 km lenktynes“ rengiančios „Promo events“ direktorius Darius Jonušis. – Džiaugiuosi, jog kasmet lenktynių miestelyje šalia varžybų trasos plevėsuoja vis daugiau vėliavų, simbolizuojančių šalis, delegavusias čia savo komandas ir sportininkus“.

Algirdo Venskaus nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje
Algirdo Venskaus nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje

42 komandų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Rusijos, Didžiosios Britanijos, Švedijos, Belgijos ir Olandijos sudėtyse – 142 lenktynininkai ir 42 komandų vadovai.

Šalių, kurioms atstovauja sportininkai, geografija platesnė, nei delegavusių savo komandas į „ENEOS 1006 km lenktynes“. Šiemet čia varžysis dešimties valstybių – Lietuvos, Latvijos, Estijos, Rusijos, Belgijos, Olandijos, Švedijos, Didžiosios Britanijos, JAV ir Izraelio – sportininkai.

Algirdo Venskaus nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje
Algirdo Venskaus nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje

Lyginant su pernai metais, šiemet kiek padidėjo lenktynininkų amžiaus vidurkis. Jauniausias „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyvis – dvidešimt dvejų „Rotoma Racing“ komandos narys, latvis Konstantinas Calko.

Beje, nors Konstantinas jauniausias, tačiau anaiptol ne kukliausias. Jam priklauso ir po Vydmantų transporto mazgo rekonstrukcijos pakitusios trasos greičio rekordas, pasiektas 2014 metais, kai latvis vieną 2682 metrų ilgio ratą įveikė per 1 min. 07,046 sek.

„Cor Euser Racing“ komandos narys, amerikietis Jimas Briody – vyriausias amžiumi kada nors šiose lenktynėse dalyvavęs sportininkas, kuriam pagal nerašytą taisyklę priklauso varžybų aksakalo titulas. 1944 m. vasario 12-ąją gimęs Jimas šeštadienį, „ENEOS 1000 km lenktynių“ dieną, galės džiaugtis 72 metų, 5 mėnesių ir 8 dienų sukaktimi.

Vyriausias amžiumi J.Briody kartu yra ir daugiausiai kada nors pasaulyje dalyvavęs 24 val. maratonuose. Iš beveik aštuonių dešimčių tokios serijos lenktynių, kuriose jis dalyvavo, J. Briody laimėjo 22, o ant podiumo kopė beveik 50 kartų.

„Cor Euser Racing“ komanda, turėdama savo gretose lenktynių aksakalą, yra ir vyriausia iš visų ekipų. Dar vienas šios komandos sportininkas, tituluočiausias Lietuvos automobilių sporto atstovas Stasys Brundza už vyriausiąjį lenktynių dalyvį jaunesnis trejais metais, o jauniausiajam iš šio trejeto sportininkui Corui Euseriui – 61-eri.

Sudėję visų trijų komandos lenktynininkų amžių gauname įspūdingą 202 skaičių.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ automobiliai techninėje komisijoje

Ir toliau populiariausias „ENEOS 1006 km lenktynių“ automobilis išlieka BMW, kurių šiemet pagrindinių lenktynių trasoje matysime net 19 arba vos vienu mažiau, nei pernai.

Antroji pozicija populiariausiųjų sąraše atiteko „Honda“ markei (6), trečiąja-ketvirtąja vietomis dalijasi „Porsche“ ir „Volkswagen“ (po 3), penktoji – „Audi“ (2).

Trasoje ratus suks tokie unikalūs automobiliai, kaip „Aquila CR1by Speed-Styling“, „Marcos Mantis Cup Car Model“, „Subaru Impreza WRX“, „Lotus Exige“, „Lexus IS-F“, „Ford MK2 ZAK“, „Alfa Romeo“, „Toyota“ ir „Lada“, kuriuos bus nesunku įsiminti, nes jų matysime tik po vieną.

Pirmoji akivaizdi pažintis tiek su sportininkais, „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyviais, tiek su jų kovine technika palangiškių ir kurorto svečių laukia jau ketvirtadienį, liepos 21-ąją, kai 10 val. prasidės visų lenktynėse dalyvaujančių automobilių paradas į centrinę Vytauto gatvę ir ten vyksiantis komandų pristatymas bei lenktynių atidarymas.

Iškart po spalvingos atidarymo ceremonijos žiūrovai stebės didžiojo maratono uvertiūrą – trumpas ir azartiškas „Dynami:t Super Sprint“ lenktynes.

15min_promaksa
15min_promaksa

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų