Pergalė kvalifikacijoje kiek pradžiugino komandą, kurios nariai pastarosiomis dienomis patyrė nemažai streso: dar ketvirtadienį automobilio alyvos radiatorius prakiuro ir reikėjo montuoti kitą, o penktadienį „Aquila“ atnešė dar prastesnių žinių.
„Džiugu, kad laimėjome, tačiau streso šiandien turėjom jau kaip per varžybas. Variklio blokas trūkęs, su specialiu skysčiu suteptas, tad rytoj gali būti visko. Jau nieko nebelieka – jeigu bus tos pagalbos iš viršaus, eisim va bank ir žiūrėsim, kas bus“, – kalbėjo kvalifikacijoje nugalėjusios komandos vairuotojas Deividas Jocius.
Be staigmenų neapsieita
Lenktynių kvalifikacija suskirstyta į dvi dalis. Pirmojoje visos komandos turi 30 minučių, per kurias turi užfiksuoti kuo geresnį vieno rato įveikimo laiką. Į antrąją dalį papildomoms penkiolikai minučių patenka dešimt komandų, pasirodžiusių geriausiai pirmoje dalyje.
Šiais metais „saugus“ laikas buvo viena minutė ir 14,4 sek. – per tiek ar dar greičiau vieną Palangos lenktynių trasos ratą įveikę lenktynininkai užsitikrino vietas kvalifikacijos dešimtuke.
Čia buvo neišvengta ir staigmenų – pavyzdžiui, viena iš varžybų favoričių vadinama „Skuba Racing Team“ komanda su „BMW M3 V8 BigDaddy“ ilgą laiką balansavo ties dešimtuko riba, kol likus porai minučių iki kvalifikacijos pabaigos užfiksavo 1 min. 13,595 sek. laiką ir pateko į dešimtuką. Į dešimtuką nepateko tokie treniruotėse aukštą tempą demonstravę automobiliai kaip „Rotoma Racing“ ar „Team Hot Wheels“ komandų BMW M3.
Kvalifikacijoje pasirodė tik 37 automobiliai, nors į šių metų varžybas registravosi 41-a komanda. Kelios komandos susidūrė su techninėmis problemomis: pavyzdžiui, „Dynami:t Energy“ komandos BMW M3 sugedo variklis ir mechanikai šį vakarą jį pakeis kitu. „Gera Dovana-Cargowin.eu“ komandos „Lotus Elise“ automobiliui teks keisti pavarų dėžę, nes naudota per treniruotes sugedo. Belgų komandos BMW M3 GTR irgi laukia pavarų dėžės keitimo operacija – dabartinė kaista daugiau nei turėtų ir, nors treniruotes bei kvalifikaciją atlaikė, nenorėdama rizikuoti varžybose komanda ją pakeis.
„Techninio projekto“ BMW M3 automobiliui treniruotės metu sugedo pusašis, kuris lūždamas kliudė bei sugadino ir vadinamąjį „traversą“. Komandos atstovai, nors ir teko praleisti kvalifikaciją, juokavo – nieko čia baisaus, bus proga visus aplenkti.
Kvalifikacijoje taip pat nepasirodė „Marcos Mantis“ automobilis. Dienos metu vykusių treniruočių metu jis sustojo viduryje trasos ir buvo partemptas į techninio aptarnavimo zoną, o po to trasoje nepasirodė.
„Top 10“ – aukščiausia klasė
„Mūsų automobilis nėra pats naujausias, tad kvalifikacija mums nieko labai nelemia. Stengsimės varžybose rodyti stabilų tempą ir tai bus mūsų stiprybė“, – kvalifikacijos metu, stebėdamas brolio Jono važiavimą, kalbėjo Ignas Gelžinis.
Jonas kvalifikacijoje buvo greitas – užėmė trečią vietą, vieną ratą įveikęs per 1 min. 10,396 sek. Praėjusiais metais trečią vietą kvalifikacijoje taip pat užėmė J.Gelžinis, važiavęs tokiu pačiu „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu, tačiau tuomet jo laikas buvo daugiau nei sekunde prastesnis.
Kvalifikacijos „Top 10“ buvo itin nesėkmingas „VDS Racing Adventures“ komandos automobiliui „MARC Cars Ford Focus“ – važiuodamas palei starto-finišo tiesiąja automobilis apsipylė dūmais.
„Atrodo, kad mes sugadinome variklį. Turime kelias valandas iki starto ir tikimės jį pakeisti iki ryto“, – kalbėjo komandos mechanikas. Dar iki gedimo ji spėjo užfiksuoti aštuntą rezultatą.
Ne pačios geriausios nuotaikos ir kvalifikacijos nugalėtojų stovykloje. Nepaisant to, kad pavyko nugalėti penktadienį, ties sėkme šeštadienio varžybose – didelis klaustukas.
Vieta | Nr. | Komanda | Klasė | Automobilis | Laikas |
---|---|---|---|---|---|
1 | 13 | Exit Palanga by Algirdai | X1 | Aquila CR1 | 1:09.952 |
2 | 34 | Qvick-VR Racing | X1 | MARC Cars BMW M2 V8 | 1:10.142 |
3 | 17 | Skuba Dream | GT | Porsche 911 GT3 CUP 997 | 1:10.396 |
4 | 21 | Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport | GT | Porsche 991 | 1:10.694 |
5 | 20 | Palanga SPA hotel 2 by SpeedLover | GT | Porsche 991 | 1:11.957 |
6 | 99 | SKUBA RACING TEAM | GT | BMW M3 V8 BigDaddy | 1:12.483 |
7 | 14 | MOJO Lounge by JR Motorsport | A3000+ | BMW E46 GTR | 1:12.586 |
8 | 6 | VDS Racing Adventures | X1 | MARC Car Focus V8 | 1:14.209 |
9 | 55 | Saburov Racing Team | A3000+ | Subaru Impreza WRX | 1:14.465 |
10 | 23 | Orion Racing Team | GT | BMW E92 M3 | 1:14.478 |
11 | 58 | Rotoma Racing | GT | BMW M3 | 1:14.913 |
12 | 98 | Team Hot Wheels | GT | BMW M3 | 1:14.940 |
13 | 69 | Flash Racing Latvia | D2 | BMW 330D | 1:15.901 |
14 | 45 | Nero-GSR racing team | A3000+/TCR | Volkswagen GOLF GTI TCR | 1:16.717 |
15 | 79 | Liqui-Moly Racing Team Lithuania | A3000+ | BMW E90edva | 1:16.833 |
16 | 9 | IGORIOLANKAI | A3000+/TCR | SEAT LEON | 1:16.915 |
17 | 33 | SamsonasRacing.com | A3000+ | BMW M3 | 1:17.242 |
18 | 96 | Lexus Team LT | GT | Lexus IS-F | 1:17.513 |
19 | 15 | JUTA-BAUER Rally Team | A3000+ | BMW M3 | 1:17.947 |
20 | 54 | Autoverslas – ROLFO Ego racing team | A3000 | Audi A4 Turbo quattro | 1:18.226 |
21 | 12 | Bunasta by Zaibelis motorsport | A2000 | Honda Integra Type-R | 1:18.367 |
22 | 10 | Rokiskio GRAND | A3000+ | BMW M3 | 1:19.451 |
23 | 89 | Helios sport | A2000 | Honda Civic | 1:19.483 |
24 | 78 | PGM technika racing | D2 | BMW 330 D | 1:19.593 |
25 | 22 | 222 | A3000+ | VW Scirocco | 1:20.556 |
26 | 4 | Kauno automobilininku sporto klubas | X1 | Lada 2104 | 1:20.863 |
27 | 88 | Sauda racing | A2000 | Honda Civic | 1:21.064 |
28 | 11 | Sparti Reklama – PF Kekava racing team | D1 | BMW 120D | 1:21.647 |
29 | 31 | AEGN Racing | D1 | BMW 120D | 1:22.200 |
30 | 5 | Cone Forest Motorsport | A3000+ | BMW M3 | 1:22.827 |
31 | 24 | Alfa Romeo klubas | A3000 | Alfa Romeo GT | 1:22.903 |
32 | 90 | Galingas.lt | A3000 | BMW E46 | 1:24.242 |
33 | 7 | DFDSDHR.com | X1 | Ford Zak MK2 Escort | 1:24.696 |
34 | 66 | TELSIU STATYBA | D1 | BMW 123D | 1:24.999 |
35 | 77 | Subaru-Kautra Team | A2000 | Subaru BRZ | 1:25.985 |
36 | 95 | Greicio akademija | A3000 | BMW 330 | 1:28.146 |
37 | 46 | Anteja-Kraujotyrimai.lt | D2 | AUDI A4 RS Sport | 1:30.917 |