Šiemetinės „ENEOS 1006 km lenktynės“ jas nuo pat pradžių rengiančiai „Promo events“ bus jau septynioliktosios renginio istorijoje.
Treti metai paeiliui didžiausios Baltijos šalyse lenktynės rengiamos naujoje, patogesnėje sportininkams ir gerokai saugesnėje trasoje, kuri atsirado rekonstravus į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą - svarbiausią Palangos aplinkkelyje Vydmantų transporto mazgą. Nebegali skųstis ir aplinkinių vietovių gyventojai, kuriems po rekonstrukcijos nebetenka ieškoti aplinkkelių į savo namus.
Praėjusį savaitgalį aplink šį transporto mazgą plytinčiuose laukuose užvirė laikinojo „ENEOS 1006 km lenktynių“ miestelio su visa jam būtina infrastruktūra statybų ir įrengimo darbai.
„Pirmieji čia atskubėjo vienos iš technikos nuomos kompanijų Baltijos šalyse lyderių – bendrovės „Storent“ darbininkai, - lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė lenktynių organizatorių atstovas Martynas Tankevičius. – „Storent“ atgabeno kelis sunkvežimius modulinių pastolių, iš kurių jau baigti montuoti lenktynėse dalyvaujančių komandų garažai („pit box“), kiti ne mažiau svarbūs lenktynių miestelio objektai“.
Lenktynių miestelyje šalia didžiosios scenos, nuo kurios visas tris lenktynių dienas žiūrovams koncertuos šalies ir užsienio grupės bei atlikėjai, iškilo ir didysis renginio paviljonas, kartu su VIP sektoriumi užimantis per 1000 kvadratinių metrų ploto, 120 kv. m. ploto lenktynių spaudos centras, kuriame dirbs, kaip tikimasi, apie 100 „ENEOS 1006 km lenktynes“ nušviesiančių Lietuvos ir užsienio spaudos, radijo, televizijos, interneto portalų žurnalistų.
„Beveik visi lenktynių laikinojo miestelio infrastruktūros objektai jau turi ne tik sienas, bet ir stogą, ir grindis, o šiandien prasidėjo bene svarbiausias ir atsakingiausias darbų etapas – jų įrengimas ir aprūpinimas reikalinga įranga bei technika, - sako M. Tankevičius. – Kilometrai kabelių bus pakloti užtikrinti televizijos transliacijoms, sklandžiam spaudos centre akredituotų žurnalistų darbui, teisėjų ir kitų tarnybų funkcionavimui, o serviso zona su specialiais keltuvais, suvirinimo ar padangų montavimo bei patikros ir visa kita reikalinga įranga panašės į modernų stacionarų servisą“.
Žinoma, lenktynių rengėjai norėtų ir dėtų visas pastangas, kad jau šiandien galėtų džiaugtis baigę visus pasirengimo darbus. Tačiau ne viskas nuo jų priklauso. Pavyzdžiui, kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet itin dideli reikalavimai keliami renginio saugumui, kurį nemenka dalimi užtikrina specifinė trasos apsauga, arba paprasčiausi apsauginiai pamatų blokai, sveriantys po toną.
Tačiau pradėti juos montuoti galima bus tik trečiadienį, kai bus uždaryta trasa.
„Nors šiems darbams laiko lieka mažiausia, tačiau jie jau keletą metų atliekami nepriekaištingai ir laiku“, - sako lenktynes rengiančios „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.
Trasos apsaugai naudojami ne tik pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir atitvarai bei paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos kasmet panaudojam po 10 kilometrų.
Jau įgavęs savo kontūrus „ENEOS 1006 km lenktynių“ miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti objektai. Tai ir teisėjų postai, ir jau baigiama įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, ir daugelis kitų nemažiau svarbių pastatų.