„ENEOS 1006 km” varžybomis mėgavosi ir slalomo entuziastai

„ENEOS 1006 km” varžybos skirtos ne tik lenktynių asams, turintiems „super“ automobilius. Šio renginio metu taip pat vyksta gausybė ir kitų auto sporto renginių, kurių metų siekiama rekordų, vyksta orientacinės varžybos, taip pat – praėjusį savaitgalį praūžė ir „Dunlop“ slalomo varžybos, kuriose galėjo dalyvauti visi norintys.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Organizatorių nuotr.

„Dunlop“ slalomo varžybos vyko jau antrąjį kartą šalia „ENEOS 1006 km“ varžybų trasos. Į šį renginį gausiai susirinko slalomo entuziastai iš visos Lietuvos.

„Praėjusių metų pirmasis „Dunlop“ slalomas parodė, kad žmonėms tokios varžybos įdomios. Šiemet susirinko dar didesnis dalyvių būrys. Vieni dalyvavo iš smalsumo, kiti norėjo užlipti ant scenos ir pajusti „Eneos 1006 km“ varžybų dvasią. Šiemet kova buvo itin įnirtinga.

Nors konkurencija ir jautėsi, bet visi tarpusavyje dalinosi savo patirtimi, pastebėjimais bei patarimais.

Kai kurie dalyviai, net nesitraukė iš trasos visas tris dienas. Nors konkurencija ir jautėsi, bet visi tarpusavyje dalinosi savo patirtimi, pastebėjimais bei patarimais.

Smagu buvo pamatyti tokią gausą moterų. Daugumą jų parodė iškart gerus rezultatus, paliekant didžiąją dalį vyrų už savęs. Šis slalomas tikrai vertas būti „Eneos 1006 km“ varžybų dalimi ir visų tų bemiegių naktų besiruošiant. Atskirai noriu dar kartą pasveikinti visus nugalėtojus ir padėkoti šauniai mūsų komandai“, – teigė viena iš renginio organizatorių Olga Židovlenkova.

Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka
Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka

Slalomo rezultatai

RWD klasėje nugalėjo Edvinas Sabalys iš Vilniaus, kuris parodė ir absoliučiai greičiausią trasos laiką su „Mazda Mx5“.

„Tai bent savaitgalis buvo. Trys dienos pilnos įtampos ir azarto. Didžiąją dalį renginio man iki išsvajoto „Dunlop“ padangų komplekto trūko vos 0,01 sekundės. Trasa gal ir nebuvo pati smagiausia, bet reikalaujanti maksimalios koncentracijos ir vairavimo tikslumo. Greičiausieji trasą įveikdavo per 20-22 sekundes.

Greičiausieji trasą įveikdavo per 20-22 sekundes.

Per tokį trumpą laiką turime įveikti apie 15 posūkių, tikslingai dozuoti gazą ir stabdį, vieną kartą panaudoti rankinį ir nei vienos tiesiosios „gazui dugnui“, tad tikrai buvo ką veikti ir menkiausias vairavimo netobulumas iš karto atsiliepdavo trasos įveikimo laikui. Buvo smagu matyti didelę konkurenciją ir damų klasėje, tam tikrais momentais damos konkuravo labiau nei vyrukai. Visi norėjo laimėti „Dunlop“ padangų komplektą, todėl bandė įveikti trasą po 10 ir daugiau kartų. Labai gerai matėsi, kaip su kiekvienu važiavimu gerėja dalyvių vairavimo precizika, ir net jei kam nepavyko laimėti padangų, mano nuomone, po šio slalomo kiekvienas dalyvis tapo geresniu vairuotoju”, – sakė nugalėtojas.

Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka
Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka

Antrąją vietą RWD klasėje užėmė Darius Jakštonis iš Panevėžio su „Honda S2000“; trečiąją vieta – Kęstutis Povilaitis iš Vilniaus su „Mazda Mx5“.

FWD klasės nugalėtojai: pirma vieta – Mindaugas Bumblys iš Klaipėdos su „Honda CRX“, antra – vieta Benediktas Bočkus iš Klaipėdos su „Honda CRX“, trečia vieta Jordanas Dirgėla iš Gargždžių su „Renault Clio“.

Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka
Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka

AWD klasėje pirma vieta – Tadas Petronis iš Panevėžio su „Subaru Impreza“, antra vieta – Jonas Valaitis iš Šukaičių su „Subaru Impreza“, trečia vieta Igoris Aleksejevičius iš Kauno su „Ford Sierra“.

„Šio slalomo trasos konfiguracija net man nepasirodė tokia lengva. Įtempta kova reikalavo didelio susikaupimo, o trasa – tikslumo. Dalyvaujant šiame slalome jokių specialių strategijų nebuvo. Pagrindinis tikslas buvo arba laimėti, arba nieko, nes visi dalyviai buvo pakankamai stiprūs. Kitais metais būtinai sudalyvausime dar kartą šiame slalome“, – sakė ASK „Greičio svajonė“ vadovas Tadas Petronis.

Prizininkai buvo apdovanoti vertingais „Dunlop’“ prizais, o greičiausieji gavo ir padangų komplektus.

Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka
Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka

Damos slalome nenusileido vyrukams

Ir žinoma, kaip be Damų klasės: pirma vieta – Gabrielė Aleksynaitė iš Kauno su „Honda CRX“, antra vieta – Agnė Norkienė iš Klaipėdos su „Toyota GT86“, trečia vieta – Evelina Drilingienė iš Kauno su „VW Golf“.

„Šiame slalome sudalyvavau visai netikėtai ir neplanuotai. Atvykau į kitas, po „Dunlop“ slalomo vykusias varžybas, tačiau užmečiau akį, kas vyksta trasoje. Paklausus, ar dar galima pravažiuoti, ar dar spėsiu, organizatoriai „užmetę akį į laikrodį“ užregistravo mane ir trumpai apsižiurėjus trasą sėdau į mašiną.

Neprireikė daug bandymų, pavyko aplenkti visas, prieš tai važiavusias stiprias merginas ir jų galingus automobilius, nes trasos konfigūracija reikalavo tikslumo ir meistriškumo. Noriu padėkoti organizatoriams už gerą nuotaiką, organizuotumą ir puikius prizus“, – sakė Damų klasės nugalėtoja Gabrielė Aleksynaitė.

Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka
Organizatorių nuotr./Varžybų akimirka

Andrejus Savčenko, renginio organizatorius po renginio teigė, kad, šių metų rezultatas rodo, kaip sparčiai auga susidomėjimas automobilių slalomais.

„Varžybose dalyvavo nemaža dalis specialiai paruoštų automobilių. Taip, automobiliai daug ką gali nulemti, bet vairuotojo patirtis šioje trasoje turėjo didesnį pranašumą. Dalyvių gausa tikrai nustebino ir paskatino mus kitiems metams paruošti dar įdomesnes varžybas“, – sakė A.Savčenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų