Energizer Racing treniruotė prieš „Aurum 1006 km“ lenktynes – 3 vieta BEC4H etape

Nedaug kam žinoma automobilių sporto komanda „Energizer Racing“ po truputį skinasi kelią Lietuvos automobilių sporto elito link. Sezoną pradėję nauju pirkiniu – Golf GTI TCR klasės automobiliu, komandos pilotai demonstruoja profesionalumą, gerus rezultatus ir dideles ambicijas, teigiama pranešime žiniasklaidai.
automobilių sporto komanda „Energizer Racing“
Automobilių sporto komanda „Energizer Racing“ / Komandos nuotr.

Birželio 9 dieną Rygos „Bikernieki“ žiedinėje trasoje įvykusiame BEC4H serijos antrame etape Rimvydo Savicko, Roko Kvedaro ir Rolando Salio atstovaujama „Energizer Racing“ komanda užėmė 3 vietą bendroje įskaitoje, o savo klasėje iškovojo antros vietos apdovanojimą.

Prieš 4 savaites toje pačioje trasoje vyko pirmosios BEC4H taurės varžybos, o jose lenktynininkai užėmė ketvirtą vietą bendroje įskaitoje ir trečiąją savo klasėje.

Tobulas automobilis

Su TCR klase po truputį susipažįsta visi automobilių sporto entuziastai Lietuvoje. Lenktynių ateitimi vadinama klasė debiutavo Palangoje, tradicinėse 1006 km lenktynėse. Tuomet TCR klasėje dalyvavo tik pora šios klasės automobilių.

TCR populiarumas didėja sparčiai. Šiandien už tokio automobilio vairo – ir viena ryškiausių automobilių sporto žvaigždžių Lietuvoje Ramūnas Čapkauskas, iškeitęs BMW markės automobilį į SEAT Cupra TCR bolidą.

„Energizer Racing“ komandos pilotas Rimvydas Savickas teigia, kad viena pagrindinių priežasčių, kodėl ir jie prieš metus persėdo iš BMW į „Volkswagen“ TCR automobilį – tikslumas, klasės konkurencingumas ir automobilio patikimumas: „Geriausios galimybės mokytis ir tobulėti kaip lenktynininkui. TCR tai ne tik mašina, bet ir visas inžinerinis paketas – žinios, kurias tau suteikia profesionalių lenktynininkų inžinieriai“.

Komandos nuotr./Automobilių sporto komanda „Energizer Racing“
Komandos nuotr./Automobilių sporto komanda „Energizer Racing“

Sutrukdė nukreipiamosios tvoros

Jau pirmasis BEC4H etapas parodė, kad kova „Bikernieku“ trasoje gali būti itin arši. Minėtojo R. Čapkausko BMW dužo būtent pirmojo etapo metu.

„Bikernieki“ trasa – negailestinga vairuotojų padangoms. Kokybiškesnėse trasos sportinių padangų komplektas nudyla per maždaug dvi valandas – čia jos susidėvi dvigubai greičiau.

Dėl to problemų turėjo „DHL Racing“ su R. Čapkausku priešakyje ir „Telšių statyba“, kurių bolidai į techninio aptarnavimo zoną lenktynių eigoje buvo grįžę su susprogusiomis padangomis. „Energizer Racing“ grėsė tas pats, tačiau, kaip teigia automobilį tuo metu vairavęs R. Savickas „padanga laikėsi ant siūlo“.

Dar viena vieta trasoje prie kurios įvyko kelios techninės avarijos – degalų užpylimo zona ir prie jos išdėliotos tvoros. Į jas atsitrenkė keli pilotai, taip praradę brangaus laiko.

„Painoka vieta. Šalia yra trys nuvažiavimai – vienas į degalų užpylimo zoną, kitas į techninio aptarnavimo zoną ir trečiasis į uždarą zoną park ferme. Aš ir „GSR Motorsport“ atsitrenkėme į tvorą, o „Dynamit Racing“ susimaišė ir nuvažiavo į park ferme – jiems teko apsisukti“, – teigia Rolandas Salys.

Puikus finišas

Visgi nei nedėkingos tvoros, nei grubus „Bikernieki“ asfaltas nesutrukdė „Energizer“ finišuoti puikioje pozicijoje – trečioje absoliučioje įskaitoje ir antroje savo klasėje. Lenktynininkus treniruojantis, puikiai Lietuvoje žinomas automobilių sporto meistras Andrėjus Savčenko neslėpė – pilotai padarė viską puikiai ir visas keturias valandas važiavo meistriškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų