Dalyviams – griežti reikalavimai
„Mono-klase“ šios varžybos vadinamos ne veltui. Jose be jokių išimčių gali rungtis tik E36 modelio, trečiosios serijos BMW markės automobiliai, turintys 2,5 l darbinio tūrio variklius. Tuo pačiu ribojamos ir važiuoklei, stabdžiams ar kėbului leidžiamos modifikacijos.
Organizatoriais tokiu būdu siekia užtikrinti kuo lygesnę konkurencinę kovą ir iš dalyvių būrio išskirti talentingiausius lenktynininkus. Tokio tipo varžybose, eliminavus techninį pranašumą turinčias komandas, vairuotojams tenka įrodinėti savo talentą nuožmiose kovose, o žiūrovai sulaukia daugybės prikaustančio veiksmo.
Lenktynes sudarys penki etapai
Šių metų BMW 325 CUP varžybos susidės iš penkių etapų – netgi trys iš jų vyks geriausia Baltijos šalyse tituluojama, Estijoje esančioje „Auto24ring“ trasoje. Vienas etapas vyks Suomijoje esančioje „Ahvenisto“ trasoje ir dar vienas – lietuviams neblogai pažįstamoje Latvijos „Bikernieki“ trasoje.
Pernai, prie šios lenktynių serijos prisijungus Suomijos dalyviams, jų skaičius perkopė 30, o organizatoriai šiemet tikisi netgi dar didesnio lenktynininkų skaičiaus. Prieš keletą sezonų „BMW 325 Cup“ kovas galėjome stebėti ir Kačerginės „Nemuno Žiedo“ trasoje.
Pakalbinome šių lenktynių organizatorių Lauri Tonspoegą apie ateities planus ir pasiteiravome, ar galime tikėtis šios lenktynių serijos grįžimo į Lietuvą ateinančiais sezonais: „Kačerginės trasa yra reikli ir įdomi, taigi, žinoma, norime į ją sugrįžti. Ypač, jei Lietuvai atstovaujantys dalyviai varžysis šiose lenktynėse“.
„BMW 325 Cup“ ištakos – Lietuvoje
Lauri Tonspoegas, iki pradedant „BMW 325 Cup“, Estijoje nuomodavo formulės tipo lenktyninius automobilius trasose ir organizuodavo nedidelius renginius: „Šie automobiliai buvo labai trapūs iš techninės pusės, o žmonių, norinčių juos išbandyti, dažniausiai būdavo virš trisdešimties“.
Sprendimo, kaip patenkinti visų norus, Lauri ieškojo ilgai, kol galiausiai rado jam tinkamą variantą: „Lietuvoje įsigijome BMW 325 kupė. Sustiprinome pakabą, pasirūpinome saugumo aspektais ir išbandėme šį automobilį keliuose renginiuose – buvome maloniai nustebę, kaip gerai šis automobilis valdomas. Pasiūlėme Estijos lenktynių entuziastams išbandyti šį automobilį ir kitąmet jau turėjome šešis tokius automobilius. Visa kita – istorija“.
Ateities planai
Paklausėme organizatorių ir apie šios lenktynių serijos ateitį, šie atsakė, jog kol kas didelio perversmo neplanuoja: „E36 modelio BMW automobiliai yra seni, su tuo nepasiginčysi, bet dėl jų dažnumo – kol kas dalyviai nesusiduria su jokiomis problemomis, ieškodami automobilio lenktynėms ar atsarginių dalių jiems. O tai mažina lenktynių kaštus, kas daro šią seriją lengviau prieinama. Šiemet labai sunkiai dirbome, ruošdami techninį lenktynių reglamentą, siekiant, kiek įmanoma, sulyginti visų dalių greitį trasoje – tikėkimės, kad šis sezonas bus dar konkurencingesnis.“
Šį sezoną prie Estijos ir Suomijos dalyvių prisidės ir lietuvis – Mantas Mikuckas. Pernai metais tapęs „Autoplius Fast Lap“ varžybų „Street“ lygos vicečempionu, šiemet jis išbandys jėgas ir BMW čempionate.