Virš žiūrovų tribūnų plėvesuojanti Lietuvos trispalvė skelbė, kad Europos automobilių kroso čempionato etape varžovams iššūkį mes ir lietuviai.
„Touring Autocross“ klasėje startavo vienintelis tautietis – Paulius Pleskovas. Nors pirmajame etape Vokietijoje lietuvis užėmė garbingą antrą vietą, tačiau Latvija jam svetinga nebuvo.
Ne kartą lyderiavęs P.Pleskovas finaliniame važiavime patyrė nesėkmę ir finišavo septintoje vietoje. Už jo liko tik čekas Ladislavas Brozekas, kuris įveikė vos tris distancijos ratus. Septintą vietą užėmęs P.Pleskovas uždirbo aštuonis taškus.
„Touring Autocross“ klasės nugalėtoju tapo Vengrijos atstovas Tamas Karai su „Škoda Fabia“. Jis trasoje pademonstravo vidutinį 88,885 km/h greitį ir daugiau nei 4,6 sek. aplenkė antros vietos prizininką čeką Vaclavą Fejfarą. Šis pilotas irgi vairavo „Škoda Fabia“. „Škoda“ dominavimą ant apdovanojimų pakylos užbaigė italas Michelle`as Ottoboni.
„Touring Autocross“ klasės pasirodymus žiūrovai vadino monstrų lenktynėmis, mat automobiliai čia itin galingi ir greiti. Kėbuliniai automobiliai varomi visais keturiais ratais, o jų variklio darbo tūris apribotas iki 3,5 litro.
„Super Buggy“ klasėje lietuviškų pavardžių neužregistruota. Čia greičiausias buvo Vokietijos atstovas Berndas Stubbe. Jis užtikrintai, daugiau nei 6,2 sek. aplenkė Jakubą Kubičeką iš Čekijos. Į Vokietiją grįžta ir dar vienas apdovanojimas, kadangi trečią vietą laimėjo Andre Hinnenkampas.
Ši klasė taip pat viliojo žiūrovus įspūdingais šuoliais, į orą kylančiais žvyro ir dulkių stulpais bei įspūdingais variklių garsais. Varžybų reglamentas šios klasės dalyviams leidžia į keturių varomųjų ratų bagius montuoti variklius, kurių darbinis tūris siekia net 4 litrus.
„Buggy 1600“ klasėje varžėsi du lietuviai – Tomas Zavarskis ir Tautvydas Urba. Lietuviams nepavyko įgelti varžovams ir apdovanojimų tautiečiai nepelnė. Ant aukščiausio prizininkų pakylos laiptelio lipo vokietis Rene Mandelis. Antras finišavo čekas Marekas Sekanina. Trečią vietą išplėšė lenktynininkas iš Liuksemburgo Johnas Lagodny.
„Buggy 1600“ klasėje varžytis gali bagiai, kurie varomi visais ratais ir jų variklis siekia 1,6 litro. Taip pat šioje klasėje gali varžytis ir 2,0 litro darbo tūrio bagiai, tačiau jie privalo būti varomi viena, galine ašimi.
„Junior Buggy“ klasėje, kur važiuojama visų varomųjų ratų ir 600 kubinių centimetrų variklio darbo tūrio bagiais, lietuvių irgi matyti nebuvo. Čia triumfavo čekai.
Pirmasis finišavo Filipas Šmidas, kurio bagis varomas „Yamaha R6“ varikliu. „Suzuki GSX-R“ varikliu varomą bagį pilotavo ir antrą vietą užėmė dar vienas čekas Vaclavas Triska. Šios šalies atstovui Radekui Francui atiteko trečioji vieta.
„National Cup“ klasėje varžėsi trys lietuviai. Geriausiai sekėsi „Honda Civic“ vairavusiam Egidijui Mažeikai. Nuo apdovanojimų pakylos jį skyrė 5,6 sek. Tautietis finišavo ketvirtas. Kitas lietuvis – Giedrius Stonys klasėje liko šeštas.
Nors startiniame dalyvių sąraše buvo matyti ir Roko Jakubausko pavardė, tačiau galutiniuose rezultatuose apie lietuvio pasirodymą duomenų nėra.
Šioje klasėje triumfavo namų arenoje varžęsi latviai. Pirmas šioje klasėje finišavo Andis Vantersas. Už jo liko Rihardsas Dainis su trečiosios kartos „Volkswagen Golf“. Trečią vietą iškovojo Juris Spikis, vairavęs „Peugeot 206“.
Jau netrukus, birželio 28-ą dieną Europos autokroso čempionato batalijos vėl sugrįš į Vokietiją. Trečiasis etapas vyks kitoje trasoje, nei buvo surengtas pirmasis. Lenktynininkai šturmuos Matschenbergo trasą.
Po trečiojo etapo dalyviams liks dar šešerios varžybos, kurios aplankys Čekiją, Prancūziją, Italiją ir Vengriją.