Finalinės varžybų dienos su nekantrumu ir net šiokiu tokiu nerimu laukė ne tik dalyviai, bet ir teisėjai bei organizatoriai. Praėjusiais metais čia buvo užfiksuotas beprecedentis atvejis, kai varžybos finalinėje jų fazėje buvo stabdomos ir raudona vėliava parodyta net 11 kartų.
Tačiau šįkart finalai buvo kardinaliai kitokie. Jų metu, kaip ir visuose važiavimuose iki tol, nebuvo užfiksuota jokių didelių incidentų. Bagius iš trasos teko šalinti dėl techninių problemų, tačiau fatališkų avarijų nebuvo – nė vienas bagis nesivertė, nenukentėjo nė vienas vairuotojas. Kiek solidžiau šiemet atrodė ir Nacionalinių klasių vairuotojai.
Sekmadienį įveikę paskutines kvalifikacijas dalyviai galiausiai susitiko pusfinalyje, o po jo patys greičiausieji stojo į finalinę kovą. „Junior Buggy“ klasėje triumfavo čekas Filip Durt. Beje, jo bagis po finišo pradėjo rūkti, tad jei lenktynininkui būtų tekę įveikti dar vieną ratą, vargu ar jis būtų galėjęs džiaugtis šia pergale. Antrąją vietą laimėjo nugalėtojo tautietis Arnošt Florian. Nyderlandų atstovas Nathan Ottink finišavo trečias.
„Buggy 1600“ klasėje nugalėtoju tapo čekas Jakub Novotny. Jis dominavo praktiškai visuose važiavimuose iki finalo, o finale lyderio pozicijos taip pat nepaleido bei iš Vilkyčių išvažiavo su pirmosios vietos taure rankose. Antroje vietoje finišavo vokietis Markus Wibbeler, o prancūzas Thomas Christol žengė ant trečiojo laiptelio.
Šioje klasėje varžėsi ir trys lietuviai, tačiau nė vienam iš jų šįkart į finalą papulti nepavyko. Tomą Skrodenį pirmąją varžybų dieną sustabdė variklio gedimas. Su analogiška išlindusio švaistiklio problema susidūrė ir Saulius Žunda. Beje, pastarasis tokią nesėkmę turėjo ir prieš savaitę vykusiame Europos autokroso čempionato etape Bauskėje. Kaip tąkart taip ir šiandien teisėjai jo bagio atžvilgiu ir vėl panaudojo gesintuvus. Ilgiausiai rikiuotėje laikėsi Kęstutis Krakys, tačiau pusfinalyje jo bagis taip pat parodė kaprizus ir lietuvis į finalą nepateko. Galutinėje klasifikacijoje jis užėmė 20-ą vietą.
„Super Buggy“ kategorijoje triumfavo olandas Mike Bartelen. Jis už savęs paliko prieš tai įvykusio etapo laimėtoją iš Čekijos Petr Nikodem. Trečios vietos taurė įteikta prancūzui Vincent Mercier.
Tautų klasifikacijoje, kuri visuomet yra skaičiuojama Europos autokroso čempionato etapuose, 100 balų surinko ir nugalėtoja tapo Čekijos rinktinė. Nyderlandų ekipa su 88 taškais klasifikuota antroje vietoje, o treti su 75 taškais liko prancūzai. Lietuviai čia užėmė devintą vietą iš dešimties, susižerdami vieną tašką ir už savęs palikdami nulį taškų surinkusią Šveicarijos komandą.
Nacionalinėje 1600-2000 klasėje nugalėtoju tapo Edvinas Miknius. Jis visą savaitgalį demonstravo itin aukštą tempą ir finale į lyderio poziciją prasibrovė jau per pirmuosius kilometrus. Antrąją vietą čia iškovojo Matas Pocius, o trečiosios vietos taurę į viršų kėlė Arnas Kanapeckas. Beje, jis su savo komanda „Mūša Kross“ ir kompanionu Pauliumi Šniuku iškovojo pergalę komandinėje Nacionalinių klasių įskaitoje ir į viršų kėlė pačią didžiausią renginio taurę, kurią įteikė varžybų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas.
„SuperCars“ nugalėtojo titulą iškovojo jokių klausimų nepalikęs Vytautas Valukonis, vairavęs „Mitsubishi Lancer Evolution“. Gerokai pabėgęs nuo varžovų jis juos paliko kautis dėl žemesnių pozicijų. Ir čia kova virė išties dramatiška. Korpusas į korpusą visą finalą kovojo, vienas kitą lenkė Raimondas Monstvila ir Edgaras Urba. Nors pastarajam buvo pavykę pakilti į antrą poziciją, tačiau jau kitame posūkyje jis buvo priverstas pripažinti varžovo pranašumą. Galiausiai Raimondas Monstvila įsitvirtino antroje vietoje, o Edgaras Urba pasirodymą baigė trečias.
Po varžybų Vilkyčiuose Europos automobilių kroso čempionatas toliau tęsis ketvirtojo etapo varžybomis Vokietijoje. Lietuviai ten dalyvauti planų kol kas neturi.