Pasiūlymą sugrįžti į lenktynes iš „BHK Motorsport“ Gustas gavo paskutinę akimirką, bet sugebėjo laiku išskristi į Prancūziją. Trečiadienį susipažino su nauja komanda, apžiūrėjo trasą ir pasimatavo jam pagamintą specialų anatominį sėdynės įdėklą ir lenktyninę sėdynę. Ketvirtadienį vyko vadinamoji privačių testų diena, kai komandos per beveik 6 treniruočių valandas sureguliuoja automobilį varžyboms.
Automobilis buvo sunkiai valdomas, bet po truputį greitėjo. Du bandymai pasitikrinti tikrą pajėgumą su naujomis padangomis, baigėsi tik prasidėję, nes dėl avarijų trasoje buvo iškeltos raudonos vėliavos ir visi lenktynininkai turėjo grįžti į boksus. LMP3 klasėje naudojamos „Michelin“ padangos geriausią sukibimą suteikia nuo antro iki penkto trasos rato, tad tikras automobilio greitis ir kvalifikacijos nustatymai liko neišbandyti.
Oficialių treniruočių diena taip pat nebuvo ideali. Eksperimentai su važiuoklės nustatymais nepasiteisino, automobilis nepagreitėjo tiek, kiek iš jo bandė išspausti lenktynininkai. Negana to, per vieną iš treniruočių, variklis visą tepalą paliko ant trasos asfalto. Buvo baiminamasi, kad gedimas rimtas, bet visi lengviau atsiduso po detalesnės apžiūros. Aišku, remontas užtruko ir komanda nesudalyvavo naktinėje treniruotėje. O važiavimo naktį patirtį labai griežtai vertina teisėjai. Jei lenktynininkas tokiomis sąlygomis nėra įveikęs nustatyto ratų kiekio, jam gali būti neleista startuoti tamsoje.
Tačiau yra ir išimtys, bet kiekvieną jų individualiai nustato teisėjai. Galų gale jie suteikė leidimą komandai dalyvauti lenktynėse. Kadangi G.Grinbergas ir Nicholas Adcock turi naktinio lenktyniavimo patirties, jiems leista startuoti be apribojimų. Tačiau Lorenzo Veglia leista vairuoti tik esant dienos šviesai. Toks teisėjų sprendimas iškart nulėmė 4 valandų lenktynių planą: pirmas startuoja Lorenzo, vėliau į automobilį sėda Nicholas, o po jo Gustas.
Į šeštadienį vykusią kvalifikaciją, komanda delegavo G.Grinbergą. Tiesioginę kvalifikacijos transliaciją stebėję žiūrovai ir komentatoriai aiktelėjo, kai greičiausiame posūkyje lietuvio automobilis išlėkė iš trasos. „-Signes posūkis yra išskirtinis automobilių sporto pasaulyje. Į jį atvažiuoji beveik 300 km/h greičiu. Aerodinaminis automobilio prispaudimas čia milžiniškas, posūkis labai greitas. Pirmame rate intensyviai šildžiau padangas ir ruošiau naujus stabdžius greitam ratui. Prieš pat Signes posūkį automobilis tapo visiškai nevaldomas, pagalvojau, kad sprogo stabdžių diskai.
Bet iškart supratau, kad į šią trasos dalį užslinko stiprus lietus. Radijo ryšiu komandai pranešiau, kad iškart užsuksiu į boksus lietui skirtų padangų. Kadangi jau buvau netoli, šiek tiek užtruko komandos pasiruošimas padangų keitimui. Praradome kelias vertingas sekundes ir su lietui skirtomis padangomis pavyko įveikti tik 3 ratus. Rezultatas nebuvo blogas – 7 vieta kvalifikacijoje, geriausia šiemet „BHK Motorsport“ komandai“, – pasakojo G.Grinbergas
4 valandų lenktynių startas buvo puikus „BHK Moptorsport“. Po kelių ratų L.Veglia jau buvo trečioje vietoje ir bandė atakuoti lyderius. Deja, pasikarščiavo ir labai greitai nukrito į 8 vietą. Teisėjai jo veiksmų trasoje taip pat nepagyrė ir skyrė „stop&go“ baudą. Ją atlikęs Lorenzo po truputį skynėsi kelią pirmyn, bet rezultatui žala jau buvo padaryta. N.Adcock, perėmęs automobilį iš L.Veglia, taip pat turėjo nuotykių. Kontaktas su varžovais jam kainavo 30 s. sustojimą boksuose. Vėliau jį į apsisukimą trasoje pasiuntė kitos komandos lenktynininkas.
G.Grinbergas į trasą išvažiavo likus 30 minučių iki lenktynių pabaigos.
„Žinojau, kad mano pastangos rezultato nepakeis. Po beveik 20 minučių remonto boksuose, mes buvome atsilikę nuo lyderių 5 ratais. Bet naktinis lenktyniavimas yra ypatingas ir aš mėgavausi kiekviena sekunde. Mano lenktynių inžinierius radijo ryšiu kas kelias sekundes įspėdavo apie artėjančius greitesnės LMP2 kategorijos automobilius.
Tie įspėjimai pasigirsdavo posūkiuose ir labai trukdė susikaupti. Lenktynių įkarštyje liepiau jam užsičiaupti, o po to atsiprašiau už piktus žodžius. Jis pripratęs dirbti su lenktynininkais, kuriems reikia tokios pagalbos. Man nereikia, aš net naktį veidrodėliuose atskiriu konkurentus iš LMP3 nuo greitesnių LMP2.
Pastarųjų priekinės šviesos šiek tiek kitokios spalvos. Pravažiavau savo „stintą“ be jokių problemų. Automobilis finiše, tiesa, visas apdaužytas. Bet kokį gavau, tokį atidaviau. Ir dar kartą noriu padėkoti savo rėmėjams. Be „Dynamit“ „August“, „Manvesta“. „Degarda“, „Irseva“, „AutoAkstė“, „Sportland“, „Perlas“, Vilnius, „Elevita“, „Belmontas“, „OBS“ pagalbos, aš nieko negalėčiau pasiekti. Esu gavęs labai intriguojančių pasiūlymų iš pirmaujančių komandų, bet viskas priklausys nuo rėmėjų. Jei manote, kad jūsų verslui reikia tarptautinio matomumo, kreipkitės, mes jį užtikrinsime“, – grįžęs iš Prancūzijos pasakojo lenktynininkas.
Dabar G.Grinbergo laukia 14 dienų izoliacija. Sportininkas nusiteikęs ją atlikti pagal visas taisykles.
G.Grinbergas su komandos draugais pilotuoja Ligier JS P320 automobilį, kurio Nissan V8 variklis pasiekia 455 AG. Maksimalus automobilio greitis Paul Ricard trasoje siekia beveik 300 km/val.