„Ralis susideda iš daug aspektų, kurie kartu lemia varžybų saugumą. Svarbiausias dalykas yra dalyvių ir žiūrovų saugumas. Tokiomis sąlygomis, kai keliai yra šlapi ir minkšti, greičio ruožo dangą sunaikintų jau pirmi keli automobiliai. Ir jei tuomet trasoje įvyktų incidentas, medikai turėtų sunkumų važiuoti greičio ruožu iki įvykio vietos.
Nemanau, kad kelių savininkai leistų šitaip gadinti dangą.
Pasigirdo kalbų, kad varžybas būtų įmanoma organizuoti tuo atveju, jei sportininkams būtų leista vietoje sportinių dygliuotų padangų naudoti žvyrines. Tačiau tai draudžia ne tik FIA reglamentas, bet dėl to nukentėtų ir pačių dalyvių saugumas. Tokioms sąlygomis paprasta žvyrinė padanga turi labai mažai sukibimo.
Taip pat negalime užmiršti to, kad ralis vyksta bendro naudojimo keliais, kurie Liepojos ir Kuldigos regionuose įprastai yra naudojami kasdien. Nemanau, kad kelių savininkai leistų šitaip gadinti dangą“, – kalbėjo Latvijos automobilių sporto federacijos ralio komiteto vadovas ir vyriausiasis trasos komisaras Janis Krastinš.
Tačiau organizatoriai visiškai atsisakyti etapo neketina ir turi planų jį vykdyti kiek vėliau. Tiesa, konkreti data dar nėra nustatyta.
„Visiems dalyviams, žiūrovams, rėmėjams ir draugams norime pasakyti, kad šį sprendimą turėjome priimti per labai trumpą laiką, kadangi dar praėjusią savaitę Latvija buvo nuklota sniegu. Mes atlikome visą pasiruošimą raliui, buvome pasiruošę priimti visas Europos ralio čempionato komandas, žiūrovus, tačiau niekaip negalime daryti įtakos orams.
Darydami šį sunkų sprendimą mes dirbame kartu su FIA ir diskutuojame apie varžybų perkėlimą į kitą datą. Tikiuosi, kad mums pavyks surasti greičio ruožus su tinkamu pagrindu ir jau netrukus galėsime paskelbti apie naują ralio datą“, – sakė „Rally Liepaja“ organizatorius Raimonds Strokšs.
Primename, kad dėl atšilimo buvo atšauktas jau šiandien turėjęs vykti pirmasis Lietuvos ralio čempionato etapas „Halls Winter Rally“ bei miniralio „Madona“ varžybos Latvijoje.