Tokių veiksmų imtasi tam, kad būtų apsisaugota nuo situacijų, kai pilotai, taupydami padangas lenktynėms, nesivargina išvažiuoti į trasą ir kovoti dėl aukštesnių pozicijų paskutinėje kvalifikacinių važiavimų dalyje.
Tarp palaiminimo gavusių pasiūlymų buvo idėja leisti pilotams lentynes pradėti su padangomis, kurios buvo naudotos ne trečioje, o antroje kvalifikacijos dalyje. Taip pat buvo siūlyta į paskutinę važiavimų dalį patekusiems pilotams duoti po papildomą padangų komplektą.
Dar viena palankaus vertinimo susilaukusi idėja – pirmąją važiavimų dalį sutrumpinti iki 18 minučių, o Q3 prailginti iki 12 minučių, per kurias sportininkai galėtų įveikti daugiau greitų įskaitinių ratų.
Visos šios idėjos buvo aptartos Bahreine vykusiame F-1 Strategijos grupės pasitarime ir, kaip skelbia britų „Autosport“, gavo komandų palaiminimą. Kad minėtieji pakeitimai būtų įtraukti į F-1 taisykles ir įsigaliotų dar iki pirmųjų šiemet lenktynių Australijoje, jas turi patvirtinti FIA Pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC).
Komandų atstovai taip pat aptarė galimybę pakoreguoti variklių homologacijos taisykles, tačiau pateikti pasiūlymai buvo atmesti.
F-1 vadovo Bernie Ecclestone'o pasiūlymas skirti dvigubai daugiau taškų paskutinėse trejose sezono lenktynėse taip pat nesusilaukė daugumos komandų palaikymo.