Jau anksčiau buvo kalbėta apie tai, kad artimiausioje ateityje dabartinių V6 turbo variklių galia gali būti padidinta iki 1000 AG.
Ronas Walkeris, buvęs Australijos GP generalinis direktorius ir F-1 lenktynių organizatorių asociacijos vadovas, teigė, kad tiesiogiai kreipėsi į federacija su prašymu, kad minėtajam pasiūlymui būtų uždegta žalia šviesa.
Dėl ko didžioji dalis F-1 sirgalių atvyksta stebėti lenktynių? Tikrai ne tam, kad geriau susipažintų su kasmet besikeičiančiomis taisyklėmis. Žmonės atvyksta tam, kad pamatytų gerą renginį
„Laišku kreipiausi į Jeaną Todtą ir pasakiau jam, kad FIA ir technikos komitetas turėtų nedelsiant apsvarstyti pateiktą pasiūlymą didinti variklių galią iki 1000 AG. Komandos nori, kad tai būtų įgyvendinta 2017 m., tad F-1 turi judėti ta kryptimi“, – sakė R. Walkeris.
Australo nuomone, sporto sirgalius labiau sudomintų pigesni, tačiau galingesni motorai.
„Dėl ko didžioji dalis F-1 sirgalių atvyksta stebėti lenktynių? Tikrai ne tam, kad geriau susipažintų su kasmet besikeičiančiomis taisyklėmis. Žmonės atvyksta tam, kad pamatytų gerą renginį. Paprastas modifikuotas V6 variklis su dviem turbinomis, kurio galia siekia 1000 AG, yra būtent tai, ko nori sirgaliai. Žmonės atvyksta ne tam, kad pamatytų technologinį stebuklą, kuris valdomas kompiuterių dirba, kaip šveicariškas laikrodis.“
„F-1 sirgaliai nori matyti gladiatorių kovas, kuriose dalyvauja lenktynininkai, pilotuojantys greičiausius bolidus. Galbūt dalis čempionato gerbėjų ir domisi šiuolaikinėmis technologijomis, tačiau daugeliui jos yra tiesiog per daug sudėtingos.“
„Per 20 metų supratau vieną dalyką, kad klientui reikia duoti tai, ko jis nori. Komandos mato, kad reikia pokyčio ir jos šią mintį palaiko. Žinoma, Bernie šiuo klausimu ne kartą yra išsakęs savo nuomonę, tačiau jie visi turi dirbti kartu. Sprendimus reikia priimti dabar – atėjo metas pokyčiams.“
„Sportas turi pastoviai tobulėti, tačiau tai neturėtų stipriai paliesti pačio šou. Visi supranta, kad reikia pokyčių. Tad veiksmų reikia imtis dabar.“