Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

F-1 pilotai: degalų taupymas – didžiulis iššūkis

Praėjusią savaitę Bahreine vykusių F-1 bandymų metu keli pilotai sugebėjo įveikti pilną lenktynių distanciją. Pastarųjų teigimu, vienas didžiausių iššūkių šiemet bus degalų taupymas lenktynių metu.
F-1 lenktynių Ostine kvalifikacija
F-1 lenktynių Ostine kvalifikacija / „Scanpix“ nuotr.

Dėka naujų V6 turbo variklių ir naujos energijos rekuperacijos sistemos, dabar sunaudojama mažiau kuro nei tada, kai į bolidus buvo montuojami V8 motorai. Tačiau šiemet per lenktynes sportininkai galės sunaudoti tik 100 kg degalų. Tai beveik 35 proc. mažiau nei pernai.

„Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas bei „McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas Bahreine vykusių bandymų metu įveikė lenktynių distanciją. Abiejų sportininkų teigimu, šiemet komandos bei pilotai turės kaip reikiant padirbėti, kad be didelių problemų pasiektų varžybų finišą.

„Scanpix“ nuotr./Nico Rosbergas
„Scanpix“ nuotr./Nico Rosbergas

„Bahreine tikrai buvo nelengva įveikti lenktynių distanciją tik su 100 kg degalų. Melburne tai bus didžiulis iššūkis. Svarbiausia bus pasirūpinti, kad būtum greičiausias nuo pat lenktynių pradžios iki jų pabaigos. Pati pradžia yra gana sudėtinga. Sunaudoji daugiau kuro nors ir važiuoji lėčiau nei lenktynių pabaigoje. Taip yra todėl, kad varžybų pradžioje dėl pilno bako bolidas yra sunkus. Viskas gana sudėtinga, tam mums tikrai prireiks inžinierių pagalbos“, – pasakojo „Mercedes“ pilotas N.Rosbergas.

J.Buttonas taip pat prakalbo apie iššūkius su kuriais šiemet susidurs visi F-1 pilotai.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Jensonas Buttonas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Jensonas Buttonas

„Aš įveikiau lenktynių distanciją. Tačiau bandymuose tai padaryti yra gana lengva, kadangi važiuoji lėtai. Manau, kad visiems dėl to kils sunkumų“, – kalbėjo J.Buttonas.

„Pernai kilo problemų su padangomis, kai bake būdavo 150 kg degalų. Dėl to buvome lėtesni lenktynėse. Dabar bakuose turėsime tik 100 kg degalų. Taigi, yra šioks toks skirtumas. Naujasis variklis atlieka daug įvairių dalykų ir kiekviename rate jis daro vis kažką kitką. Tai tik apsunkiną piloto darbą, kadangi jo elgesys stabdant viename rate, būna vienoks, o kitame rate jau kitoks“, – sakė J.Buttonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos