Piloto indėliu neabejoja
Jau ne kartą buvo kalbėta apie tai, jog vienas svarbiausių faktorių šiemet bus technikos patikimumas. Taip pat ne kartą buvo diskutuota ir apie kuro taupymą bei šio proceso įtaką lenktynių taktikai.
„Force India“ piloto Nico Hulkenbergo teigimu, sportininkų indėlis taip pat bus svarbus.
„Pilotui teks daugiau visko išmokti ir atlikti daugiau darbo. Bus daugiau darbo su vairu. Taip pat bus keletas naujų įrankių, susijusių su ERS. Informacijos srautas bus itin svarbus. Teks tą informaciją kuo greičiau suvokti. Kad progresas būtų kuo geresnis, bus svarbus ryšys tarp sportininko ir inžinieriaus“, – pasakojo N.Hulkenbergas.
Daugkartinio F-1 čempiono Sebastiano Vettelio teigimu, šiemet sportininkai turės išmokti tiesiog kitaip lenktyniauti.
„Taip, bus dalykų, kuriuos teks perprasti ir prie kurių reikės prisitaikyti. Tai visiškai naujas bolidas ir pojūčiai jį pilotuojant bus kitokie. Jei važiuosi su juo taip, kaip tai darei pernai, finišo tikrai nepasieksi. Tai nesunku suprasti. Kuris vairavimo būdas geriausias? Kiekvienas sportininkas turės rasti geriausią būdą“, – sakė „Red Bull“ lenktynininkas S.Vettelis.
„Toro Rosso“ komandos vadovo Franzo Tosto manymu, naujas taisykles geriausiai išnaudos ir greičiausiai prisitaikys labiausiai patyrę ir protingesni pilotai.
„Šiemet nebus lengva. Tačiau kasmet yra ta pati istorija. Kuo protingesnis pilotas, tuo jam lengviau prisitaikyti prie pokyčių“, – sakė „Toro Rosso“ vadovas F.Tostas.