Strateginė avarija
Tuomet 14-ame lenktynių rate „Renault“ ekipos pilotas Nelsonas Piquet jaunesnysis tyčia sudaužė savo bolidą. Po avarijos trasoje pasirodė saugos automobilis. Visa tai padėjo F.Alonso įsiveržti į priekį ir nugalėti lenktynėse. „Ferrari“ ekipai atstovavęs F.Massa turėjo tenkintis antra vieta.
Brazilo teigimu, F.Alonso žinojo viską apie „Renault“ komandos planus tyčia sukelti avariją. Tiesa, sportininkas pridūrė, jog ispanas apie tai jam niekada nieko nepasakojo.
Visa tiesa apie tyčia suplanuotą „Renault“ avariją išaiškėjo po metų, 2009-aisiais.
Sulaukė sankcijų
Į tai įsivėlusius „Renault“ komandos vadovui Flavio Briatorei ir technikos direktoriui Patui Symondsui Tarptautinė automobilių federacija (FIA) tada uždraudė kurį laiką vykdyti bet kokią veiklą automobilių sporte.
P.Symondsas praėjus keleriems metams grįžo į F-1 ir šiemet dirbs kartu su F.Massa „Williams“ komandoje.
„Žinoma, aš aptarsiu tai su juo. Esu įsitikinęs, kad jis nebuvo pats svarbiausias asmuo tame reikale. Kartais žmonės sumoka daugiau nei iš tikrųjų privalo. Žinau kaip viskas veikia, visas tas situacijas „Formulėje-1. Aš tikrai su juo pasikalbėsiu“, – sakė F. Massa.
Nulėmė titulą
2008 m. neiškovojęs pergalės Singapūre vykusiose lenktynėse F.Massa vėliau pralaimėjo kovą dėl titulo Lewisui Hamiltonui. Būtent tų kelių taškų, kuriuos brazilas prarado skandalu virtusiose varžybose, būtų pakakę čempiono titului iškovoti.
F. Massos teigimu, FIA turėjo anuliuoti 2008 m. Singapūro GP lenktynių rezultatus ir atimti pergalę iš F. Alonso iš karto po to, kai paaiškėjo tiesa apie tyčia suplanuotą avariją.