L. Norrisas buvo greičiausias po pirmųjų važiavimų, pranokdamas Verstappeną 0.031 sekundės, nepaisant klaidos priešpaskutiniame posūkyje, kur automobilis prarado sukibimą. Vis dėlto jis sugebėjo atsikovoti laiką itin greitame viduriniame sektoriuje, kas padėjo išlaikyti persvarą. Paskutinį bandymą su naujomis minkštosiomis padangomis M. Verstappenas pradėjo pirmas, bet G. Russello avarija priešpaskutiniame posūkyje privertė paskelbti dvigubas geltonas vėliavas. Tai reiškė, kad niekas nebegalėjo užbaigti savo ratų.
Taigi po avarijos rezultatai nepasikeitė – L. Norrisas liko pirmas, M. Verstappenas antras, o Carlosas Sainzas iš „Ferrari“ trečias. Charlesas Leclercas („Ferrari“) finišavo ketvirtas, Oscaras Piastris („McLaren“) penktas, o G. Russellas – šeštas.
„Alpine“ vairuotojas Pierre'as Gasly užėmė septintą vietą, tačiau jam gresia tyrimas dėl incidento su M. Verstappenu. Fernando Alonso („Aston Martin“), Kevinas Magnussenas („Haas“) ir Sergio Perezas („Red Bull“) užbaigė geriausiųjų dešimtuką.