F1 padangų kriminalas: kodėl Baku „lygioje vietoje“ įvyko dvi avarijos?

Praėjusios savaitgalio „Formulės 1“ etapas buvo įspūdingas ir nenuspėjamas kaip reta. L.Hamiltona liko visai be taškų. O greitoje tiesiojoje automobilius sudaužė L.Strollas (31/51 rate) ir M.Verstappenas (likus dviems ratams).
Lyderio Maxo Verstappeno avarija sprogus ratui Baku, Formulės 1 GP
Lyderio Maxo Verstappeno avarija sprogus ratui Baku, Formulės 1 GP / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Plačiau apie sekmadienio lenktynes.

Nusivylęs Maxas Verstappenas iškart po finišo mestelėjo, kad padangų gamintojai „Pirelli“ kaltės neprisiims. Incidento metu Maxas naudojo kiečiausio mišinio C3 padangas. Įdomu tai, kad neatlaikė kairė galinė padanga, gaunanti tikrai ne didžiausias apkrovas.

„Jie teigs, kad ant trasos buvo pašalinių elementų. Aš neperkroviau padangų, nejaučiau jokių vibracijų“, – kalbėjo M.Verstappenas po finišo.

Padangų gamintojai paskelbė savo paaiškinimą, kuris iš esmės atitiko M.Verstappeno prognozes. „Pirelli“ pripažino, kad L.Strollo ir lyderiavusio M.Verstappeno avarijos „lygioje vietoje“ buvo labai panašios ir dėl įplyšusių padangų apkaltino trasoje buvusius pašalinius elementus.

Padangų gamintojo atstovas Mario Isola tvirtina, kad įpjovų aptiko ir ant Lewiso Hamiltono kairės galinės padangos. Šis komplektas buvo sumontuotas panašiai tuo pat metu, kaip ir Maxo Verstappeno.

VIDEO: F1 2021 Azerbaijan Grand Prix: Race FULL Highlights

Bet kuriuo atveju, visi ekspertai pripažįsta, kad abiejų avarijų priežastimis tapo staigus oro slėgio sumažėjimas padangoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų