Metų pradžioje pasirodžius pačio Mareko sukonstruotam „Lotus Exige“, konkurentai susidūrė su genialiu sprendimu, skirtu žiedinėms lenktynėms – lengvu, žemo svorio centro „Lotus“ automobiliu su patobulintu atmosferiniu 2.0 l. „Honda“ varikliu, vystančiu 280 arklio galias. Šis variklis naudojamas septintos ir aštuntos kartos „Honda Civic Type-R“ automobiliuose. Standartinė variklio galia yra 200 arklio galių.
Pirmo etapo artimiausias Mareko varžovas vilnietis Vytas Bilinskas liko sau taip ir neatsakęs į klausimą „o kas jeigu?“ Tuomet Vyto 620 arklio galių turintis „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ finišo liniją kirto riedėdamas laisva pavara – keliasdešimt metrų iki finišo trūko akseleratoriaus trosas. To rezultatas 0.7 sekundėmis prastesnis laikas.
Egidijus Bulotas su „Porsche 968 RSR“ (420 a.g.) finaliniame etape teigia būsiantis dar greitesnis, mat daug laiko skyrė treniruotėms. Bene kukliausiai apie savo galimybes kalba kaunietis Andrius Firantas. Atnaujinęs „Honda S2000“ pakabą jis susiduria su sudėtingomis geometrijos suderinimo problemomis. 2010 ir 2011 metų „Fast Lap“ nugalėtojas – greičiausias odontologas Lietuvoje Jonas Poškus treniruojasi ir intensyviai ruošiasi akistatai su konkurentais. Tuo pačiu Jono „Mitsubishi Lancer EVO VIII“, vystantis 610 arklio galias, gavo pakabos ir aerodinamikos atnaujinimo paketus.
„Fast Lap“ greičiausio rato varžybose tikimasi sulaukti maksimalaus (80) dalyvių skaičiaus.
Nuorodoje – Mareko Matvejevo įspūdingas vairavimas: