„Tikslas – finišuoti kuo aukštesnėje vietoje. Darysime viską, ką galime. Atsivežėme beveik visas atsargines dalis – yra posakis, kuo daugiau atsiveži, tuo mažiau prireikia“, - techninės komisijos metu kalbėjo A.Ramanauskas.
„Aquila CR1“ šiemet visiškai atnaujintas: perrinktas 480 AG išvystantis variklis iš BMW M3, įmontuota nauja pavarų dėžė, pusašiai.
„Beveik visa mašina yra nauja. Į komandą atvyko olandai, kurie gamino motorą. Atvyksta ir danas, kuris kūrė patį automobilį. Iš techninės pusės padarėme viską, kas tik įmanoma – visus žmones surinkom į vieną vietą“, - rimtus ketinimus įrodinėjo komandos vadovas.
Jis paneigė mitą, jog „Aquila CR1“ automobiliui yra nepalankios besikeičiančios oro sąlygos. A.Ramanausko teigimu, yra netgi priešingai – per lietų jų automobilis yra greitesnis.
„Per lietų mes sulėtėjame tik 2 sekundėmis viename rate, lyginant su rato įveikimo laiku ant sauso asfalto. Visi varžovai sulėtėja daugiau“, - šypsodamasis tikino didžiausias Lietuvoje „Aquila“ automobilių entuziastas.
Pagal Weather.com bei Meteo.lt orų prognozes, komandai teks galynėtis ant sauso asfalto – šeštadienio diena prognozuojama saulėta.
„Carre & MVP by Algirdai“ komandos vairuotojai šiais metais – Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas. R.Čapkauskas jau yra triumfavęs 1000 km lenktynėse 2007-aisiais, kartu su Vidu Čebatavičiumi vairuodamas „AGM Kit car“.