Šiemet sportininkai lenktyniauja stipriai pakitusiais bolidais. Dėl supaprastėjusios jų aerodinamikos sumažėjo sukibimas su trasa. Tuo tarpu naujieji varikliai pasižymi itin dideliu sukimo momentu. Dėl to pilotams nėra lengva suvaldyti naujųjų F-1 bolidų lenktynių trasose. Atsižvelgdamas į tai, F.Massa siūlo grįžti prie platesnių padangų, kurios užtikrintų geresnį sukibimą su trasa.
„Mano manymu, turime atlikti studijas tam, kad padidinti mechaninį sukibimą. Jis turėtų būti didesnis nei aerodinaminis. Tai įmanoma. Praeityje naudojome didžiules padangas. Dabar mums tokių nereikia, bet jos galėtų būti platesnės. Problema ta, jog jie pakeitė taisykles tam, kad sumažintų aerodinaminį sukibimą, tačiau mechaninį paliko tokį patį. Taigi niekas nepasikeitė“, – sakė „Williams“ pilotas.
„Force India“ pilotas Sergio Perezas Ispanijos GP metu kaltino padangų tiekėją „Pirelli“, kuri, anot sportininko, elgiasi per daug konservatyviai rinkdama padangų sudėtis varžyboms. Tiek F.Massa, tiek „Caterham“ atstovas Kamui Kobayashi sutinka, kad padangos galėtų būti geresnės.
„Padangą tikrai galime stipriai pagerinti – ji galėtų būti minkštesnė, tačiau turėtų atlaikyti ilgiau nei vieną ratą. Tai turėtų būti pastovumu pasižyminti padanga“, – pridūrė F.Massa.
„Šiemetinės padangos yra per kietos. Sakau, kad jos yra akmeninės. O kai padangos yra akmeninės, trasoje tikrai nėra lengva. Tai lyg važiavimas ant leido. Padangos tikrai galėtų būti geresnės visiems“, – sakė K.Kobayashi.