Fenikso ralyje lietuviškoji „Bitė“ iškart kibo į atlapus lyderiams

Vaidoto Paškevičiaus ir Audriaus Matuolio duetas sėkmingai pradėjo Afrikoje, Tunise vykstantį Fenikso ralį. Pirmą dieną jie startavo turėdami itin žemą poziciją, tačiau iškart parodė, kad jų vieta yra kur kas aukščiau. Ekipažas po pirmos dienos preliminariai klasifikuojamas antroje automobilių įskaitos vietoje ir nusileido tik kur kas pranašesnę techniką vairuojantiems prancūzams, lenktyniaujantiems „Optimus“ bagiu, rašoma pranešime spaudai.
„Tavisa Racing Team“
„Tavisa Racing Team“ / Komandos nuotr.

Vaidotas Paškevičius po pirmosios dienos sakė, kad žemą startinę poziciją jie gavo tik todėl, kad ekipažas labai vėlai užsiregistravo lenktynėms Sacharos dykumoje. Būtent pagal tai ir buvo dėliojama starto tvarka, tad ekipažui savo greitį teko įrodinėti trasoje.

Pasak „Tavisa Racing Team“ piloto, trasoje pirmąją dieną per 135 kilometrus teko atlikti gausybę lenkimų. Kai kurie iš jų buvo išties rizikingi, tačiau duetas sugebėjo išvengti incidentų.

„Startinė pozicija buvo paskirta pagal tai, kada užsiregistravome. O užsiregistravome vieni paskutinių. Šiandien reikėjo lenkti daug lėtesnių varžovų. Ypač pirmas konkurentas mus labai sunkiai praleidinėjo, todėl teko lenkti net ne keliu, o laukymėmis. Buvo tokia nelabai maloni situacija. Buvo ir taip, kad vos nesusidūrėme, kai mus praleisti sugalvojęs varžovas paskutinę sekundę apsigalvojo ir užkišo mums prieš nosį savo automobilį.

O šiaip judėjome gana neblogai. Šalia mūsų buvo pati stipriausia mašina Fenikso ralyje, tai „Optimus“ bagis, kuriuo devynis kartus buvo lenktyniauta Dakare, o praėjusiais metais tas bagis ten užėmė 11-ą vietą. Tiesiose atkarpose su juo prancūzas Jerome`as Pelichetas prieš mus turi kelių dešimčių kilometrų per valandą greičio pranašumą, todėl ten mes negalime su juo pakonkuruoti. Jis startavo prieš mus, bet vėliau kurį laiką važiavome kartu. Tačiau jis sugebėjo nuo mūsų pabėgti. Bet lenktynės dar ilgos, tik pirma diena. Galų gale, ne tik greitis čia viską lemia. Ne per daugiausiai atsilikome ir nuo to bagio – tik kelias minutes. Jeigu nebus kažkokių klaidų, kurios pakeistų preliminarius rezultatus, po pirmosios dienos būsime antri“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Piloto teigimu, ekipažas išvengė ir Lietuvoje Dariaus Biesevičiaus kurto „Seat Leon Dakar“ techninių problemų, ir grubių navigacinių klaidų. Tačiau iki šiol dykumoje nelenktyniavęs dueto šturmanas Audrius Matuolis pripažino, kad važiavimas per nedideles, tačiau „piktas“ kopas jam sukėlė ne pačius geriausius jausmus. Skaudėjo šonus, nedaug trūko iki supykinimo.

„Navigacija gal ir nebuvo sudėtinga, bet tos mažos kopos taip supo, taip kratė, kad nuvažiavus šimtą kilometrų atrodė, jog supykins. Dar ir šonkauliai skaudėjo nuo daužymosi, bet vis pasižiūrėdavau, kad nedaug liko, ir skaitydavau toliau. Šiaip vairuotojas labai gerai važiavo, aš irgi didelių navigacinių klaidų nepridariau. Jei technika laikys, bus viskas gerai. Dykuma tikrai neišgąsdino. Tikėjausi, kad bus sunkiau“, – kalbėjo pirmą sykį dykumoje kelio knygą skaitantis „Tavisa Racing Team“ dueto šturmanas Audrius Matuolis.

Antrąją Fenikso ralio dieną dalyviai turės įveikti dar du šimtus kilometrų. Jie taip pat drieksis Sacharos dykumoje. Tačiau šįkart Vaidoto Paškevičiaus ir Audriaus Matuolio duetui bus kiek lengviau. Jų starto pozicija po sėkmingos pirmosios dienos antrame etape leis ekipažui išvengti lėtesnių varžovų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis