„Formulė-1“ tuo metu buvo labai nuobodi“, – pasakojo ispanas.
„Jei dabar pasižiūrėtumėte 1985 m., 1988 m. ar 1992 m. lenktynes, užmigtumėte taip ir nesulaukę finišo. Tuo metu priekyje važiavo du „McLaren“ pilotai, ketvirtoje vietoje finišavęs sportininkas dažniausiai būdavo aplenktas ratu, o likusius lenktynininkus skyrė 25 sek. ar net didesni laiko tarpai. 10 bolidų taip ir nepasiekdavo finišo, nes patikimumas tais laikais buvo vidutiniškas.“
„Žiūrovų skaičius dabar vis mažėja, bet taip buvo ir tais laikais, kai lenktyniavo Senna, Prostas. Jie taip pat taupė degalus, padangas ir kitus dalykus.“
F. Alonso mano, kad šio amžiaus pirmame dešimtmetyje F-1 buvo pasiekusi savo aukščiausią tašką.
Jei vis dar kovoji trasoje, tave žmonės kritikuoja. Kai nustoji lenktyniauti – tampi fantastišku sportininku
„Manau, kad F-1 stipriai išaugo. Praėjusiame dešimtmetyje į čempionatą atėjo ne vienas gamintojas – BMW, „Toyota“. Žiūrovų skaičius trasoje ir prie TV ekranų pasiekė maksimumą.“
„F-1 apsilankė naujose vietose – lenktynės vyko Korėjoje, Indijoje, Singapūre. Turėjome du etapus Ispanijoje – tai buvo maksimumas. Bet tuo metu mes tinkamai neįvertinome situacijos. Išlaidos buvo labai didelės, naudojome pačias naujausias technologijas. Kai kurie gamintojai pasitraukė iš F-1.“
F. Alonso teigimu, sirgaliai apie karjerą baigusius sportininkus kalba kitaip nei apie tuos, kurie vis dar lenktyniauja.
„Kai nusprendi toliau nebelenktyniauti, kai kuriems tampi idealu. Bet jei vis dar kovoji trasoje, tave žmonės kritikuoja. Kai nustoji lenktyniauti – tampi fantastišku sportininku. Taip nutiko su Massa, Webberiu.“
„Praėjusiame amžiuje lenktyniavę sportininkai yra puikūs čempionai, idealai. Iš dabartinės kartos Lewisas, Sebastianas bus idealai tiems, kurie dabar lenktyniauja kartingais.“
„McLaren“ pilotas neslepia nepasitenkinimo ne vienerius metus galiojančiomis taisyklėmis, kurios varžo komandų galimybes pilnai išnaudoti šiuolaikines technologijas.
„Dėl turimų resursų, komandų galimybių bei naudojamų technologijų, F-1 bolidai galėtų būti labai įdomūs. Bet situacija yra kitokia. Turime lėtus bolidus, kuriems trūksta ne tik greičio, bet ir sukibimo. Taigi, sėdime vienviečiuose boliduose atvirais ratais, bet jaučiamės taip, lyg pilotuotume GT automobilius.“