Artėjant pirmiesiems sustojimams boksuose viena ispano bolido galinio sparno plokštelių užstrigo atidarytoje pozicijoje, dėl ko antroje vietoje buvusiam pilotui teko paankstinti pirmąjį apsilankymą techninio aptarnavimo juostoje.
Sugrįžęs į trasą F. Alonso vėl pabandė įjungti DRS, dėl ko galinis sparnas vėl užstrigo pusiau atidarytas ir pilotas turėjo dar kartą sukti į boksus, taip nukrisdamas į antrojo dešimtuko apačią. Finišą po to jis pasiekė aštuntoje vietoje.
„Šiek tiek nepasisekė. Atsižvelgiant į jo demonstruotą pajėgumą, jis galėjo pasirodyti neįtikėtinai gerai. Jis skrido ir be DRS, jis lenkė be DRS. Būtų sunku iš Fernando tikėtis ko nors daugiau, – po lenktynių kalbėjo S. Domenicali. – Nenorėčiau sakyti, kad mes galėjome laimėti, nes lengva taip kalbėti, tačiau teoriškai tai buvo įmanoma.“
„Tai buvo mechaninė problema, ne hidraulika. Jis buvo tikras, kad galinės padangos dyla greičiau nei tikėjomės, tačiau iš gaunamos informacijos pamatėme problemą su galiniu sparnu. Turėjome jį pakviesti į boksus, nes taip liepa taisyklės.“
„Mes pastūmėme plokštelę į vietą. Atrodė, kad viskas susitvarkė, tačiau staiga problema sugrįžo. Turėjome jį vėl pasikviesti. Po to buvo aišku, kad sparnas tikrai sugedęs, todėl liepėme jam nebesinaudoti (DRS – red. past.).“
„Turi sprendimą priimti per kelias sekundes vos į tai pažiūrėjęs, todėl taip ir nutiko. Mums nepasisekė. Turime su tuo susitaikyti ir ateityje elgtis kitaip.“