Tvirtinama, kad „Scuderia“ inžinieriai savo bolide įdiegs vidutiniokų automobilyje pamatytus šonų galinės dalies sprendimus ir išmetimo sistemos išdėstymą.
Šie pakeitimai, „Autosprint“ teigimu, suteiks galimybę „Ferrari“ komandai tinkamai išnaudoti Koandos efektą, kai kieto kūno paviršiumi keliaujančios dujos užsilenkia aplink šio formas. Taip bent dalis išmetamųjų dujų bus nukreiptos į bolido difuzorių, taip šį šiek tiek apipučiant.
Pastebima, kad „Sauber“ bolido gale, priešais galinius ratus, yra ir daugiau tikrai išradingų sprendimų. Į šią automobilio sritį anksčiau dėmesį atkreipė ir daugiau specialistų, dar bandymų pradžioje šveicarų ekipos inžinierių sprendimus gyrė ir „Red Bull“ technikos guru Adrianas Newey.
Žinant glaudžius „Sauber“ ir „Ferrari“ tarpusavio santykius nenuostabu, kad kartu spėliojama, ar italai jų variklius naudojančių šveicarų sprendimus tariamai kopijuoja su šių pagalba, ar vis dėlto savarankiškai.
Pabaigai, bandydama paneigti kitus sklandančius gandus „Autosprint“ pabrėžia, kad, leidinio duomenimis, lenktynes Malaizijoje laimėjusi komanda bent kol kas nesiruošia atsisakyti „push rod“ tipo važiuoklės priekyje, kurią naudoja vienintelė visoje rikiuotėje.
Atnaujintą F2012 bolidą tikimasi išvysti gegužės pradžioje Mugello žiede Italijoje vyksiančiuose bandymuose.