„Ferrari“ pristatė „458 Italia“ įpėdiniu tapusį turbininį „488 GTB“ modelį

Ženevos automobilių parodoje į „Ferrari“ stendą žurnalistai plūdo pasižiūrėti įvertinti „488 GTB“ modelį, kuris pakeitė iki šiol gana populiarų buvusį „458 Italia“ modelį.
„Ferrari 488 GTB“
„Ferrari 488 GTB“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Žiūrint į išorę, „488 GTB“ gana panašus į pirmtaką „458 Italia“, tačiau didieji pokyčiai slypi viduje.

Po „488 GTB“ variklio gaubtu galios simfoniją kurs naujas benzininis variklis su turbina. Iš jo italams pavyko išspausti įspūdingas 660 arklio galių ir 759 Nm siekiantį sukimo momentą.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ferrari 488 GTB“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ferrari 488 GTB“

Variklio darbo tūris siekia 3,9 litro ir šis agregatas, dėka turbinos, pasiekia geresnius rodiklius nei demonstravo atmosferinis 4,5 litro motoras.

Iki 100 km/val. „Ferrari 488 GTB“ šokteli per tris sekundes, o po 8,3 sek. nuo starto jau skrieja 200 km/val. greičiu. Naujasis modelis išvysto maksimalų 334 km/val. greitį. 

„488 GTB“ modelį įsigyti bus galima už jį sumokėjus 237 tūkstančius eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų