Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ teigia, kad Italijos kompanija LMP1 klasės bolidui gali panaudoti 1,6 litro V6 variklį su turbokompresoriumi – tą patį agregatą, kuris suks ir „Formulės-1“ galinius ratus nuo 2014-ųjų.
Negana to, kiek anksčiau „Scuderia Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali prasitarė, kad nauja F-1 jėgainė gali būti panaudota paslaptingai nuskambėjusiems, „įdomiems projektams“.
Nuo 1923-iųjų organizuojamose Le Mano 24 valandų lenktynėse „Ferrari“ yra nugalėję 9 kartus. 1960-1965 metais etaloninėse ištvermės lenktynėse „Ferrari“ tiesiog dominavo, tačiau 1966-aisiais koją į Le Maną įkėlę „Ford“ su legendiniu GT40 nutraukė italų sėkmės grandinę.
Negana to, „Ferrari“ nuo 1965-ųjų daugiau niekada ir nelaimėjo šių lenktynių. Visgi, pagal iškovotas pergales absoliučioje įskaitoje kompanija, kurios emblema – piestu stovintis žirgas, užima garbinga trečiąją poziciją. Daugiau už italus pergalių iškovojo „Audi“ (12 pergalių) ir „Porsche“ (16 pergalių).
Jeigu tokie gandai iš tiesų pasiteisins – 2015-ųjų Le Mano lenktynėse bus išties į ką pažiūrėti. LMP1 klasėje varžysis ne tik nuo 2000-ųjų dominuojanti „Audi“ kompanija, bet ir „Toyota“, „Porsche“, „Ferrari“.