Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ferrari“ žada kitokį, šviežią 2012 metų „Formulės-1“ bolidą

Vyriausiojo „Ferrari“ F-1 bolidų kūrėjo Nikolas Tombazis teigimu, komandos kitų metų automobilis yra kuriamas laikantis šviežio požiūrio ir turėtų ženkliai skirtis nuo pirmtako.
Fernando Alonso.
Fernando Alonso. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Didesnei pažangai – didesni pokyčiai

Specialistas pažymėjo, kad norint pasiekti didesnę pažangą būtini ir didesni pakeitimai, nei „Scuderia“ tarp sezonų atlikdavo pastaraisiais metais.

„Mes laikomės labai šviežio požiūrio. Ženkliai bus pakeista daugelis bolido sričių. Šiuo atžvilgiu pokyčiai bus didesni nei pastaraisiais metais, nes, visai nuoširdžiai kalbant, mes turime tai daryti, jei norime žengti didesnį žingsnį pirmyn nei pavykdavo anksčiau“, - pastebėjo N. Tombazis.

„Šiuolaikinėje F-1 niekada nepradedi nuo tuščio popieriaus lapo, prieš tai viską išmetęs į šiukšlių dėžę, sakydamas: „Na, vaikinai, pradedame viską nuo nulio!“ Taikai daugelį dalykų, ką išmokai ankstesniais metais.“

„Manau, kad apžiūrėję skirtingus rikiuotės bolidus kiekviename jų rastumėte stipriųjų pusių, net pačiuose lėčiausiuose, todėl niekas niekada nepradeda nuo visiškai tuščio popieriaus lapo“, - kalbėjo specialistas.

„Manau, kad pokyčių mastas bus gana didelis.“

Dalis išteklių – ir neperspektyvių sistemų tobulinimui

N. Tombazis patvirtino, kad „Ferrari“ vis dar skiria nemažai išteklių kitąmet uždraudžiamo apipučiamo difuzoriaus tobulinimui.

„Tai sritis, kurioje sugebėjome akivaizdžiai padidinti šių metų bolido pajėgumą, todėl nenuostabu, kad dalis išteklių yra skiriama dabartiniam automobiliui. Mes norime laimėti lenktynių, o jų prieš mus dar liko tikrai nemažai. Todėl norime surinkti kuo daugiau pergalių“, - aiškino vyriausiasis „Scuderia“ bolidų kūrėjas.

„Akivaizdu, kad šio tobulinimo negalėsime pritaikyti kitų metų bolidui, tačiau yra sričių, kuriose dirbame prie dabartinio automobilio ir kurios bus šiek tiek aktualios kitų metų bolidui.“
„Taigi, yra visko po truputį, bandome kiek įmanoma geriau paskirstyti savo išteklius, nepamiršdami abiejų bolidų.“

Tobulinimą baigs tik pradėję skinti pergales

Specialistas neslėpė, kad „Ferrari“ vis dar mato nemažą dabartinio bolido tobulinimo potencialą.
„Manau, kad kol nepradėsime laimėti lenktynių po lenktynių visuomet bus erdvės tobulėjimui.“

„Manau, kad Silverstoune (Didžiosios Britanijos GP – red. past.) buvo galima įsitikinti padidintu pajėgumu. Be to, Nurburgringas (Vokietijos GP) prieš kelis mėnesius nebuvo laikomas mums parankia trasa, o prieš kelis mėnesius mes būtume ir daugiau atsilikę.“

„Manau, kad kelerioms kitoms lenktynėms suplanuoti atnaujinimai turėtų padėti mums išlikti kovoje priekyje“, - pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos