Italų leidinio tvirtinimu, variklis-generatorius MGU-H, akumuliuojantis išmetamųjų dujų, kurios naudojamos turbinai sukti, energiją, „Ferrari“ bolide iki šiol dirbdavo nelabai efektyviai dėl šiluminių praradimų.
Šiai problemai išspręsti komandos inžinieriai sukūrė naują specialų laką, kuris labiau sulaikys šilumą, jei šiuo laku bus padengtos kai kurios jėgainės detalės. Italų spaudos teigimu, šis naujas sprendimas jau buvo išbandytas ant „Marussia“ bolidų, kurie taip pat naudoja „Ferrari“ jėgos agregatus.
Jeigu Italijos spaudos informacija yra tikra, šis naujas sprendimas leistų „raudonųjų eržilų“ bolidui „pridėti“ 20 AG varikliui, o tai gerokai pagerintų „Ferrari“ šansus Spa ir Monzos trasose, kuriose dėl labai ilgų tiesiųjų variklio galia turi bene lemiamą reikšmę kovojant dėl podiumo vietų.