Lenktynių kvalifikacija Japonijoje prasidės šeštadienį 9 val. Informaciją pateiksime rubrikoje gazas.lt.
Vien tik Verstappenas į teisėjų akiratį buvo pakliuvęs tris kartus, vienu atveju teisėjai nesiėmė jokių veiksmų o kitais dviem – „Red Bull“ pilotas gavo įspėjimus. Bet Japonijoje FIA pripažino, kad šiais Verstappeno atvejais ir Sargeanto atveju pilotus reikėjo nubausti – už tokią pražangą įprastai priklauso trijų starto pozicijų bauda lenktynėse.
Dukart pasaulio čempionas ir „Williams“ pilotas iš JAV tada nebuvo nubausti, kadangi dėl tokių nekorektiškų veiksmų buvo kalti ne vien lenktyninkai, bet ir komandos, Ir nors FIA praeityje ne kartą yra aiškinusi, kad jei sportininkas iš komandos inžinierių gauna nepakankamai informacijos apie situaciją trasoje, tai nėra lengvinanti aplinkybė.
Prieš Japonijos GP GPDA asociacijos direktorius George'as Russellas sakė: „Norėtųsi, kad visuose teisėjų sprendimuose būtų nuoseklumas, bet šiuo atveju buvo keista, kad Verstappenas ir Sargeantas išvengė baudų.
Rezultatų tai niekaip nepaveikė, bet nėra skirtumo, pirmaujate jūs čempionate ar esate paskutinėje vietoje – jei jūs kam nors sutrukdėte, tai turite gauti baudą“.
Penktadienį per komandų vadybininkų pasitarimą vėl buvo patvirtinta, kad ateityje už tokius pažeidimus bus baudžiama trijų starto pozicijų bauda. Šiame pastarime dalyvavo ir teisėjai, tarp jų buvo ir Matteo Perini, kuris teisėjavo Singapūre ir asmeniškai prisipažinęs, kad ten Verstappeno ir Sargeanto atžvilgiu buvo padaryta klaida,
„The Race“ informuoja, kad šis klausimas buvo keliamas ir pilotų konferencijoje Suzukoje. Šia tema pasisakė ir „McLaren“ lenktynininkas Lando Norrisas: „Baudos už varžovų blokavimą turi būti dar griežtesnės, todėl, kad labai daug kas taip daro. Dėl to tavo ratas gali būti sugadintas, visa kvalifikacija – irgi. Bet atrodo, kad nieko tai nejaudina.
Panašūs įvykiai kartojasi viso sezono metu ir aš ne kartą esu taip išbandęs savo kailiu, kai kurios komandos šioje srityje išsiskiria ypatingai. Kartu tai būna ir piloto kaltė, nes jis privalo žiūrėti į galinio vaizdo veidrodėlį. Bet atrodo, kad ne visi lenktynininkai tai moka daryti“.