6,12 km Makao trasoje kvalifikacijos startas buvo niekuo neypatingas. Visi lenktynių serijos dalyviai tvarkingai pajudėjo, o komentatoriai, kalbėdami apie trasą, kelissyk akcentavo, kad ši – labai siaura, tad daugelyje jos vietų judėti įmanoma tik vienas paskui kitą.
Būtent trasos siaurumas išprovokavo tai, dėl ko net trasos teisėjai susiėmė už galvų. Dar tebevažiuodami pirmąjį kvalifikacijos ratą jie pasiekė vieną siauriausių trasos vietų, kur ketvirtoje vietoje važiavęs Danielis Juncadella, atstovaujantis „Mercedes“ komandą, atsitrenkė į sieną išorinėje posūkio dalyje.
Iš paskos šiam važiavęs Raffaele'as Marciello sugebėjo prasisprausti tarp sudužusio komandos draugo automobilio ir sienos, tačiau Laurensas Vanthooras, lenktyniaujantis su „Porsche“ komanda, to padaryti nespėjo ir rėžėsi tiesiai į sudužusį „Mercedes“ automobilį.
Šitaip pati siauriausia trasos dalis liko užblokuota ir 14 iš paskos važiavusių lenktynininkų nespėjo sureaguoti, kad pokšėdami sudaužė savo bolidus į tokios pat nelaimės ištiktus kolegas. Vienas iš „Audi“ komandos atstovų, Lucasas di Grassis, iš savo „Audi R8 LMS“ turėjo išlipti po to, kai iš nuo smugių į priekį ir galą pakibo virš kelių sudužusių automobilių.
Trasa tuojau pat buvo uždaryta, o kvalifikacija sustabdyta. Tam, kad automobiliai būtų pasiimti iš avarijos vietos, prireikė ir specialių kranų.
„Iš pradžių aš jo negalėjau pamatyti, o vėliau tiesiog pamačiau priešais stovintį nejudantį automobilį, – aiškino L.Vanthooras Motorsport.com. – Mėginau stabdyti, tačiau supratau, kad jau per vėlu ir negaliu nieko padaryti. Vietos ten buvo vienam automobiliui, o į posūki atvažiuoji aklai.“