Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas susidūrimo neišvengė antrame varžybų rate. Po kontakto buvo pradurta pirmavusio L. Hamiltono bolido galinė padanga ir apgadintas priekinis N. Rosbergo automobilio sparnas. Išanalizavę incidentą teisėjai tuomet nusprendė, kad tai buvo lenktyninis incidentas ir nenubaudė nė vieno piloto.
Po varžybų L. Hamiltonas prasitarė, kad N. Rosbergas jam ir komandai prisipažino, kad kontakto neišvengė tyčia. Tokius komentarus vėliau paneigė vienas iš ekipos vadovų Toto Wolffas.
FIA atstovai pareiškė, kad jei nebus pateikta naujos informacijos apie įvykį, federacija neketina dar kartą svarstyti incidento, kuriame sudalyvavo abu „Mercedes“ pilotai.
„FIA nesikiš į šią problemą“, – teigė FIA komunikacijų vadovas Pierre‘as Regentas.
„Tik „naujas elementas“, susijęs su incidentu, priverstų mus dar kartą apsvarstyti tai, kas nutiko Belgijoje. Po lenktynių buvo išsakytas komentaras, kurį pati komanda vėliau paneigė. Tai nėra laikoma „nauju elementu“.
Net ir atsiradus naujai informacijai apie incidentą Belgijos GP metu, abejojama, jog kas nors kreipsis į FIA ir reikalaus iš naujo išanalizuoti įvykį.