Nauja kvalifikacijos tvarka bus sudaryta iš trijų dalių, kaip ir anksčiau. Pirmosios sesijos trukmė turėtų būti 16 minučių. Praėjus 7 min. nuo pradžios, kas 90 sekundžių iš kovos turėtų pasitraukti po vieną pilotą su blogiausiu rato įveikimo laiku. Pirmosios sesijos pabaigoje turėtų likti 15 lenktynininkų. Antroji kvalifikacijos dalis užtruks 15 min., o po 6 min. taip pat kas 90 sek. iš kovos turėtų iškristi dar po vieną pilotą. Likę 8 sportininkai pateks į finalinę kvalifikacijos dalį.
Paskutinė kvalifikacijos dalis taip pat bus rengiama pagal „nokauto“ sistemą.
Paskutinė kvalifikacijos dalis taip pat bus rengiama pagal „nokauto“ sistemą – po 5 minučių prasidėjus važiavimams ir užtruks iki to laiko, kol nepaaiškės geriausias pilotas, kuris ir iškovos „pole“ poziciją. Paskutinė sesija užtruks 14 minučių.
Kiek anksčiau Bernie Ecclestone baiminosi, kad FOM iki pirmo etapo nespės paruošti naujos kvalifikacijos programinės įrangos bei grafikos TV transliacijoms „on-line“ režimu, todėl siūlė šią naujovę atidėti iki Ispanijos GP gegužę. Tačiau, kaip teigia „Autosport“, dabar FOM pažadėjo, kad susitvarkys su šia užduotimi iki pirmojo etapo Melburne.